Simple Rules of Dungeons & Zmaji

Obstaja veliko specializiranih pravila za Dungeons & Dragons obravnavati različne ukrepelahko igralec želijo vzeti. Jedro pravilo, pa je zelo preprosta . D & D uporablja d20 kocke mehanik , kar pomeni, da so vsi zvitki , ki temelji na rezultatih voznega enotnega 20 -stransko kocko . To velja za vse boj , preizkusi znanja in spretnosti ter varčevanje vrže . Rezultat valja dobi prirejena zaradi drugih dejavnikov , odvisno od tega, kaj je valj za . Zvitek 20. (pred prilagajanje ) , se imenuje naravno 20 ali kritično hit. Kritično hit jetakojšen uspeh , ne glede na to , kaj je bila tarča številka . Za bolj celovito , vendar še vedno poenostavljeno , različice pravil , si oglejte na Start Pravila za hitri dostop. Napadanje

boj, znaki dodati viskoznosti, ki temelji na ustreznih spretnosti , da se njihovo d20 roll. Za osnovne napade z orožjem , to jemodifikator moči . Za pristojnosti , preverite svoj ​​opis za ustrezne modifikator . Ta številka ( roll plus modificiranje ) je v primerjavi s ciljno številko . Za večino napadov to bo oklep razred . Za uroke in druge pristojnosti , bi bilo pogum , moč volje ali refleks . Če je število , ki je igralec valjane je višje od števila za tarčo , potem jeigralec uspela in dobi roll poškodbe . Vsako orožje in moč bo določiti število in velikost orodja ( ali kocke ), ki jih je treba zviti. Rezultat se odšteje od tarče Hit Point skupaj .
Move , Minor , Standard

Med spopadom , lahko vsak znak traja tri tožbe , po en vnaslednjih kategorije : Move , manjše in standardom. Akcijski poteza pomeni, da lahko premaknete vaš lik število kvadratov do vaše hitrosti. Tek in polnjenje še drugi ukrepi za premikanje s posebnimi predpisi . Manjše ukrepe bi lahko nalagate samostrel , ob določenih napoj , ali prižgali svečo . Standard ukrep vključuje vse napade in pooblastila ( razen če je v opisu moči, je določeno drugače) . Igralec se lahko odloči tudi, da bi dva premikov ukrepov ali dve manjši dejanja inukrepi poteza .

Spretnost Testi

17 spretnosti znake v D & D . Ta znanja je rezultat glede na to ali jelik izbrala za usposabljanje v tej spretnosti in motilca sposobnost , da seveščina , ki temelji na . Usposabljanje , dodaja pet točk, medtem ko se bomodifikator še povečala, saj ravni dobički značaj in sposobnost točk. Ko moraznak , da uporabite enega od teh spretnosti , se prevali na D20 , dodaja oceno spretnosti in primerja to število na ciljno številko. Ciljno število se določi dungeonmaster in temelji na težavnosti naloge , plus vsi okoljski dejavnikiDM lahko čutijo , so pomembne .

Smrt , smrt in prihranimo Vrže

lik, ki je bila zmanjšana na nič hit točk ni mrtev . Bil je nezavesten in mora narediti prihranek met , da bi se izognili smrti . Varčevanje met je ciljno število 10 . Čeigralec vrže10 ali več, on ali ona je uspelo . Nezavedno znak mora še naprej varčevanje vrže pred smrtjo vsak krog , dokler se ga lahko ozdravil ali dokler bojnih koncih , kar nastopi prej . Čeigralec ne varčevanju vrgel trikrat , nato pa je njegov lik je mrtev. Mrtve znaki se lahko vstali z nekaterimi duhovniki uroke in rituale , če so posmrtni ostanki . Znaki so včasih potrebni , da bi varčevanje vrže do konca učinke urok . Če mu ne uspe, je učinek še do naslednjega ovinka , ko lahko poskusite znova .

Dodaj odgovor