Dawn of War 2 goljufa

” Dawn of War II “, jestrategija ( RTS ) igre v realnem času nastavljen v ” Warhammer 40.000 ” igro vesolja . Za razliko od več iger v žanru ,enega igralca nima osnove gradbeništvu enote. Igralci dobili le sile, ki jih prinašajo v bitki . Multiplayer igre lahko bolj standardno RTS – slog igre z osnovno gradnjo in gradnjo enote vključene . Igra vključuje nekaj glitches, ki se lahko zlorabljena , da se omogoči igralcem goljufati . Instant Orbital Obstreljevanje

orbital obstreljevanje Sposobnost Space Marine v ” Dawn of War II ” povzroča orbiti vesoljsko plovilo streljati na površini planeta . Samo najtežjih enote v ” Warhammer 40.000 ” vesolja , kot so Terminator moštev , lahko preživi ta napad . Normalno , da jezamik med orbital obstreljevanje , ki se uporablja , indejansko obstreljevanje pojavljajo. To daje časa za tarčo sovražnika , da se premaknete izven dosega. Izkoristiti v igri omogoča igralcem goljufati in takoj uporabiti ta napad. Glitch zahteva za poveljnika sil s sposobnostjo Battlecry . Vse kar morate storiti je, Battlecry uporabite takoj po uporabi orbitalno bombardiranja . Obstreljevanje se bo zgodilo , če se uporablja Battlecry namesto da bi čakale na običajen čas .

Angelov Gate izgradnje Glitch

uporabite goljufija in v Angelovega Gate zemljevid v ” Dawn of War II “, da enostavno premagati nasprotnike . Zaradi nenavadno napaka , enote nastanjen v stavbah na tem zemljevidu postali imuni na granate . Garrisoning stavbe z enotami, ki so sposobni za gašenje ognja , bo normalna napade skoraj nemogoče. Običajno biedini način premagal tovrstnih enot, granate , todanapaka povzroča te enote , da so imuni na granate . Dajanje nastanjen stavb v točke zastojev bo povzročil vaš nasprotnik , da ne more vstopiti svojo plat zemljevidu , ki vam omogoča , da ga poraz na vaš prosti čas .
AI Exploit

AI v ” Dawn of War II ” jeizkoristila , da lahko to zelo enostavno, da sovražniki vas napadajo . Nenavadno za igre v ” Warhammer 40.000 ” vesolja , ne AI sile ne prednost ubijanje sovražnikov v multiplayer igre . AI se osredotoča na pošiljanje skavte po zemljevidu , da zajame vire. Skavti so šibke , enostavno ubitih enot . Preprosto ustanovijo zasede močnejših vojakov v bližini točk virov . Te enote bodo ubiti skavte . Namesto da bi se soočili z zasede , boAI naprej pošilja skavte , da bi poskušali zahtevati isto točko virov. Tako boste imeli več časa, da naberejo svoje sile za napad na bazo AI .

Dodaj odgovor