Električnega omrežja Pravila

električnega omrežja, ki jih Friedemann Friese ustvarili in Rio Grande Games objavljeni , jekompleksna strateška igra krovu . Igralci kupujejo elektrarn in vire goriva . Potem , gradijo lastne mreže mest moči . Igralec , ki napaja v večini mest na koncu igre dobi . Dražbe, cenitev virov ponudbe in povpraševanja in redke vrste elektrarn seigra intenzivno, hkrati pa je potrebno skrbno načrtovanje za uspešno pogon igralno ploščo . Game Pieces

132 lesenih hiš , s 22 v vsaki barvi igralca . To so mesta, ki so igralci gradijo . Žetoni virov so naslednji : 24 črne okrogle žetone (nafta ), 24 rjavih kvadratnih žetonov (premog), 24 rumenih dvokapno žetonov ( smeti ) in 12 rdeče okrogle žetone ( urana ). Družabne igre indenarja je samoumevna .

42 elektrarn kartice . Številka v zgornjem levem kotu ještevilka elektrarna , in je prav takozačenja ponudbo , v kateri rastlina začne dražbi. Simboli v spodnjem levem kotu – premog , nafta, smeti , urana ali hibridni premog /olje – navede vrsto in količino virovelektrarna potrebuje za zagon . Nekatere elektrarne – ekološka in fusion rastline – nimajo simbol , saj ne potrebujejo sredstva za proizvodnjo električne energije . Številka na simbolu hiši v spodnjem desnem kotu vam pove, koliko hiš se napaja , ko ta rastlina uporablja vire.
Setup

Vsak igralec začne igro z 50 ” Elektro ” valuta igre. Igralec na vrsti redje izbran z žrebom na začetku igre . Postavite sredstev na trgu virov na dnu sveta. Postavite tri premoga v prostorih 1 do 8 ; tri olje na prostorih 3 do 8 ; tri smeti na prostorih 7 in 8 ; . in dva urana v prostorih 14 in 16 Nastavite elektrarne kartice s številkami od 3 do 10 in jih postavite v dve vrsti po štiri , z rastlinskimi številke 3 do 6, na vrhu in 7 do 10 spodaj, in dal številko elektrarne 13 – ekološka vetrnih elektrarn – . na vrhu kupa
igranja 1. faza

Najprej se določi igralec na vrsti red. Na samem začetku igre , seda pa določa žrebom . V naslednjih krogih , se določi glede na število mestigralec je zgrajena . Potem elektrarne dražbe se začne. Prvi igralec najprej ponudbe najnižjo ponudbo za enega od zgornjih štirih elektrarn . Greš v smeri urinega kazalca okoli sveta , igralci bodisi ponudbo ali prenesti , najvišja zmaga ponudniku. Nova elektrarna kartica je sestavljen iz dimnika , in dal na trg ali vrsti po številu rastlin. Ko jeigralec kupil obrat , ne more drugega kupiti v istem krogu . Čeoseba, ki se začne na dražbi izgubi dražbo, začenja naslednji avkciji , dokler je sposoben za nakup elektrarno . Igralec lahko odločijo, da ne kupujejo elektrarno sploh , razen v prvem zavoju , ko je treba kupiti obrat
Faza 2: . Viri

Igralci nato nakup sredstev v obratnem vrstnem redu predvajalnik. Z drugimi besedami ,zadnja Igralec začne . Številka v zgornjem levem kotu vsakega prostora virov jecena posameznega žetona . Tako kot igralci kupi sredstva , ki jih kupujejonajcenejši prvi in cene dobili višje. Vsak igralec lahko kupite vire za pogon svojo tovarno dvakrat , in ga shrani v obratu . Sredstva se lahko giblje med rastlinami v vsakem trenutku. Potem ko so se vsi igralci pridobili sredstva , razen igralcev, ki izberejo možnost neuporabe , so sredstva dopolniti , kot sledi : sedem premog , pet olja , tri smeti in dve urana . Sredstva, ki so nameščene na najvišjih odprtih prostorov za vsako vrsto
3. faza : . Izgradnje

V fazi gradnje , igralci graditi mesta na zemljevidu v obratnem predvajalnik da . Morate plačati 10 Elektro za vsako mesto jo gradijo , pluspriključnina -številka na vsakem mestu priklop zgraditi mesto , razen prvega mesta , za katerega ne boste plačali pristojbine povezave. Igralec se lahko gradijo na čim več mestih , kot hoče, ampakmesto je mogoče zgraditi le enkrat . Morda boste skozi mesto drugega igralca za gradnjo na drugi strani , če ste plačali vse pristojbine za povezavo potrebne
Faza 4 : . Birokracija

Ko je vsak igralec zgrajena mesta , igralci so jih oblast v fazi birokracije. Vsaka elektrarna porabi sredstev za pogon mest . Igralci so prejeli denar za mesti sta moči . Če se ne napaja mesta ,igralec zasluži 10 Elektro . Za enega, dveh ali treh mestih ,igralec prejme 22 , 33 in 44, Elektro oz . Po tem , številke so naslednji : pet mest = 64 , šest = 73 , sedem = 82 , osem = 90 , devet = 98 , 10 = 105 , 11 = 112 , 12 = 118 , 13 = 124 , 14 = 129 , 15 = 134 in 16 = 138 .
Uspešen Game

igra se konča , koigralec zgradili 17 mest v fazi izgradnje ali vsa gradbena prostori , ki so na porabljena . Zmagovalec igre jetisti, ki pooblastila v večini mest v fazi birokracije takoj po fazi izgradnje . Če je neodločeno ,igralec z največ preostali denar zmaga. Če je še vednoizenačen,igralec z največ mest skupaj , pogon in Brez pogona , zmaga .

Dodaj odgovor