Žep Farkel Navodila
Legenda pravi, da je Sir Albert Farkle ustvarili kocke igro, ki nosi njegovo ime, na Islandiji v 1300s . Zgodovinski ponovno enactors verjeti Farkle ima francoske korenine z loterijo mornarji , in prišel v Ameriko nekje v 17. stoletju . Farkle , znan tudi kot 10.000, Pohlep , Hot Dice , Zonk ali Dix Mille , jekocke igro z nejasnimi izvorov in veliko majhnih variacij . Od leta 1996 je legendarni igre trži svojo lastno različico , Pocket Farkel , z novo črkovanje in nekaterih posebnih pravil. Pocket Farkel jeigra za 2-8 igralce in se lahko igra kdorkoli dovolj stari , da naredite preproste arithmetic.Things boste potrebovali
izpisa pravil
Točkovanje listih Neomejeno Pencil
6 kock ( šest – sided )
Dice cup
Proste Prikaži več navodil
1
roll eno kocko na igralca , da ugotovi, kdo začne igro . Re – roll nobenih vezi . Igralec z najvišjo roll gre najprej in ima vseh šest kock .
2
Roll vseh šest kocke uporabljajo skodelico . Odstranite morebitne točkovanja kocke iz igre .
3
Izberite, ali želite ponovno roll preostale kocke ali ustavite valjanje in trdijo svoj rezultat . Če se na kateri koli točki , vam vlogo in ne rezultat , boste dobili Farkel . Ste na vrsti, je konec in boste izgubili vse točke, ki jih naberejo, ste na vrsti . V nasprotnem primeru , na koncu prideš na vrsto , ko se odločite in opraviti kocke na naslednjega igralca
4
Dodajte svoje točke v skladu z naslednjimi pravili rezultat: .
Ones = 100 točk
Fives = 50 točk Neomejeno
trije tisti = 300 točk
tri dvojke = 200 točk
tri trojke = 300 točk
tri štirice = 400 točk
Tri petke = 500 točk
Tri šestice = 600 točk
Poker = 1.000 točk
Pet od vrste = 2.000 točk
Šest od vrste = 3000 točk
Straight 1-6 = 1500 točk
Tretji par = 1500 točk
Dve trojčki = 2500 točk
Vsak umre , se lahko uporabijo le enkrat rezultat pa mora bitiveliko prostora umre , ko jo razveljavi . Torej,pet jih je mogoče razveljaviti , da bi dosegel 50 točk, sam po sebi , ne morete pa dodati še dve petke iz kasnejšega zvitek s trditvijo 500 točk za tri petke . Ne morete shraniti samo eno šest , v upanju, da bodo dobili več šestic kasneje .
5
igrati okrog mize , dokler en igralec doseže 10.000 točk . Vsak igralec nato dobi še en zavoj premagati rezultat tega predvajalnika. Igralec z največ točk jezmagovalec .