Kako Design Game v ActionScript

Design igro v ActionScript s pisanjem podroben opis igre , proučevanje obstoječe vzorce Igra kode in razmišljanje v smislu predmetov , kot ste design . ActionScript jeobjektno usmerjen jezik , kar pomeni, da načrtovanje in program, ki ga razmišljati v smislu , kaj so lastnosti, vedenje in druge značilnosti so orožje , orodje ali druge postavke v vaši igri . Začnite z enostavnimi igrami , kot so tekstovne kvizih ali krvnik slogu igre. Logičen naslednji korak je , da program družabne igre, kot so šah in dama . Navodila

1

Napišite podroben opis , kaj želiteigro narediti in kako želite igranja napredovati . Vključujejo igri je gola , protagoniste “in nasprotnike” lastnosti in nastavitev igre.
2

Napišite podroben opis uporabniškega vmesnika igre. Natančneje, odgovori na vprašanja , kot so , kako se boigralec nadzor njen značaj , kjer bodopodatki ona potrebuje , da igrajo igro prikažejo na zaslonu, in če se bo pojavil življenjske točke njenega lika . Kot ste napisali , študija razred ActionScript Graphics , ki vam omogoča ustvarjanje vektorske grafike , kot so pravokotniki , krivulj in drugih oblik. Glej Osnove Adobe je za spletno stran Risba API za več informacij o ActionScript grafičnih razrede (glej vire) .
3

napisati na svojo stran specifikacijo za vse predmete v igri , vključno z rekviziti , vozil in orodja . Napišite odgovore na ta in s tem povezanih vprašanj : Kaj je orodje in orožje videti , kako delujejo in kje se igralci v igri je najti jih , kakor tudi tisto igro dogodki izkoristiti vsak predmet . Delo z brati Adobe Objects spletno stran za pregled ustvarjanja predmetov v ActionScript ( glej vire ) .
4

Prenesite in prebral vzorci kode ActionScript od strani, kot strani ActionScript vzorcev Adobe ( glej vire ) . Ponovno vtipkajte nepremičnin programov ActionScript , da jih bolje razumeli . Izbriši izjave iz programov in opazujte učinek, ko zaženete programe .
5

Odprite urejevalnik besedil ali urejevalnik besedil , vnesite izjave za razred datotek, ki vsebujejo vaš program. Glavni razred tvoja igra mora razširiti bodisi ” MovieClip ” ali ” Sprite ” razredi . Uporabite naslednji del kode kot vodilo :

javnega razred myGame razširja MovieClip {
}

Reread vzorce kodo, ki ste študirali kot vodilo pri pisanju svoje izjave . Napišite svoj ​​program v fazah , začenši s samo izjav, ki ustvarjajo uporabniški vmesnik , nato pa napisali kodo, ki izvaja predmete igre. Končno, vnesite izjave izvedbene logiko za igranje . Shranite datoteke s končnico ” . Kot” tako da Flash jih priznava .
6

Odpri Flash , nato kliknite ” ActionScript 3.0 ” povezati , da ustvarite nov program , ki uporablja ActionScript . Kliknite na “File” Menijsko »Shrani« ukaz , nato pa pojdite v mapo, ki ima tvoj . ” kot” datoteke. Vnesite ime v ” Ime datoteke” polje z besedilom , kliknite »Shrani« da shranite datoteko Flash . Kliknite v “razred” Polje besedilo Properties plošči , nato pa vnesite ime glavnega razreda svojo igro , da poveže datoteko Flash s svojo igro . Press “Ctrl ” in “Enter” hkrati zagnati svojo igro .

Dodaj odgovor