Kako ustvariti osnovne D & D Risanke

” Dungeons in Dragons ” ( D & D ali DND ) jefantazija, pustolovščina , igra vlog ( RPG ) . Ponavadi je igral v manjših skupinah . D & D igre so kot interaktivnih zgodb, ki sledijo pripovedne oris s cilji , srečanja in bojev . Ena oseba jeDungeon Master ( DM ) , režija avanturo , medtem ko igralci prevzamejo vlogo znakov . Vsak igralec ima list znakov s podatki in statistike , ki opisujejo sposobnosti, značaj , kot na primer moči in modrosti , razred – borec ali čarovnik , na primer – in dosežkov . Osebni podatki so izbrali ali ki jih je izumil igralca med ustvarjanjem znakov ; Statistika odloča za valjanje dice.Things kar potrebujete
Blank znakov list
svinčnik in radirka
Komplet igralnih kock ( štiri-, šest- , 10 – , 12 – in 20 – sided kocke )
Odpadni papir
igralčeve priročnika (neobvezno)
Prikaži več navodil

1

Pridobite list znakov. Uporabite uradni prednatisnjenega stanja in domač list ali eno prenesli iz interneta
2

Zapišite barvo vašega lika oči , barva las, spol , raso, razred , prilagajanje – . Kot so dobre ali nevtralno – in božanstvo . Posvetujte se s svojim igralca knjižico , če jo imate . Posvetujte se s svojim Dungeon Master , da poskrbite, da vaše izbire bo sodelovala z akcijo boš igral . Skico portret ali simbol (neobvezno) vašega lika .
3

Roll šest -stransko kocko za določitev svoje osnovne sposobnosti. Sposobnosti so moč , spretnost, ustava , inteligenca , modrost in Karizma . Vsaka sposobnost jevsota treh zvitkih šest -stranski die ( 3D6 , v igralni žargonu ). Napišite zvitki navzdol na list odpadnega papirja ali hrbtni strani znaka stanja in dodelite eno od vaših rol za vsako lastnost . Različne DMS imajo različne metode, ki jih omogočajo izračun teh točk , da se posvetujete s svojim DM , ko vozni sposobnosti za
4

Izračunajte vaš prihranek vrže : . Srčnost , refleksna in moč volje . Ti rezultati vam povem, kako verjetno je, da ste pri premagovanju nekaterih vrst napadov. Na primer , boste morda morali roll kocke , da vidim, če se lahko izognete pasti z varčevanjem pred Reflex , dodate ali odvzamete ustrezne sposobnosti modifikator , da dobite skupni prihranek met .
5

Določite svoj hit točke , ki jih metali kocko , določeno za vaš razred . Prištejte ali odštejte svojo ustave modifikatorju od rezultata . Hit točk ugotoviti, koliko škode lahko vaš lik vzeti.
6

Izračunaj gibanje vašega lika . Nanašajo na priročnik igralca ali se posvetujte s svojim nemških mark , kajhitro gibanje za dirka vaš lik je . Hitrost gibanja bo vplivala na to, koliko se vaš lik nosi . Nekateri listi znakov imajo oddelke za najvišje lahkih , srednjih in težkih bremen . Ti rezultati odvisna od sposobnosti trdnosti. Knjigovodska preveč lahko upočasni vaš lik navzdol , čeprav so nekateri DMS odpravi to pravilo za poenostavitev igranja.
7

Izračunaj svoj ​​Pobuda za oceno . Najdi osnovni rezultat v priročniku igralca ali se posvetujte s svojim nemških mark , kar bi moralabiti osnovna ocena . Prištejte ali odštejte svojo spretnost modifikatorju .
8

Izračunaj svoj ​​osnove Attack Bonus . To je glede na vašo raven in razredu. Poglej svoj ​​razred in stopnjo na mizi v priročniku predvajalnika ali se posvetujte s svojim DM . Glede na vaš značaj stanja , lahko pa imate tudi blizu , večdnevni in Grabež napad bonuse . Najdi Osnovna Napad bonus za vsako od njih in ga izpolnite , nato dodajte ali odštejte svojo moč modifikator za Gužva in Grabež in vaše spretnosti modifikator za večdnevni .

Dodaj odgovor