Kako Design Your Own Game System

različnih iger na svetu , je časovno razporeditvijo , ampak kot jezike , vsi imajo določene značilnosti skupnega. Tako kot ima vsak jezik nabor slovničnih pravil, ki opisuje , kako združiti besede , torej se vsaka igra ima pravila za manipulacijo njenih sestavnih delov. Nekateri igre sistemi , kot so šah , so zelo optimizirana in se uporablja samo za nekaj podobne vrste iger . Druge, kot igranju vlog , so veliko bolj odprti ended.Things kar potrebujete
beležnici in svinčnikov (neobvezno , vendar priporočljivo)
Prikaži več navodil

1

odločite se, kakšen prostor bo vaša igra sistem delati. Šah, na primer, uporablja 8×8 matriko kvadratov (čepravšah “sistem ” zajema poljubne velikosti mreže ) . Vojaške igre ( namizni ali računalnika) poteka na neke vrste zemljevid . Tag , skriti , in poiščejo in atletske športe poteka v ” realnem ” prostoru.
2

Naredite seznam vrst komponent vaša igra sistem bo izvajala . To so stvari , ki se bodo manipulirani v prostor igre , kot so moški na šahovnici , vključujejo pa tudi stvari, kot so dejanske telesigralcev v športnih igrah (ali njihovih avatarjev v računalniških igrah ) , opreme in žetonov , označevalci, ozadje predmeti in tako naprej. Vam ni treba opredeliti vsak predmet; samo osredotočiti za zdaj o vrstah objektov . Na primer, če ste bili načrtujete nekaj , kot so šah , ti ne bi bilo treba izumiti figure in Rooksa in vitezi na tej stopnji ; vi bi morali samo opozoriti, da boste imeli kosov , ki so na različne načine , ki se gibljejo na igralni plošči.
3

Odločite se za časovne strukture za svoj sistem igre . Bo pa temelji , in če je tako, bodo igralci nadomestni izkaže , kot v šahu , ali pa bodo lahko svoje zavoje istočasno , kot v rock- papir-škarje ? Upoštevajte, da so lahko tudi v realnem času iger konceptualno razčlenjene v ločene faze (in na splošno morajo biti , če se izvajajo kot računalniške simulacije , čeprav so te faze nevidna predvajalnik ) . Najmanj , bodo te faze vključuje faza odločanja (koigralec naredi izbiro ) ter fazo akcijski ( če jeizbira izvrši in učinki spremembo v prostoru igre ).
4

Devise pravila , kako se bodo razne komponente vašega sistema igre interakcijo . To je” slovnica ” vašega sistema : Kako se stvari obnašajo ? V igri , kot so šah , to pomeni , da se določijo veljavne poteze za vsak kos . V bolj zapletenih igri simulacije na računalniku , je lahko nič manj kot oblikovanje celotne fizike motor. Nekatere igre se zanašajo na randomizers , kot so kocke ali sukalnikov (ali generatorjev naključnih števil v računalniških igrah ) za pomoč pri reševanju nekaterih od teh interakcij .
5

zgraditi preprost mock -up modela igre. Pogosto je to mogoče storiti v celoti s svinčnikom in papirjem , čeprav za računalniške igre, boste morda morali napisati nekaj test kodo . Uporabite mock-up teči nekaj simulacij za test , kako je vaša igra sistem deluje v različnih scenarijih . Verjetno, boste ugotovili, da jemehanizem nepriročno ali neustrezna na nek način . Ali ne bo odvrnilo ; To je del procesa . Pogosto boste morali iti nazaj na prejšnji korak in za preoblikovanje sestavnih delov . To ni nič nenavadnega , da moram iti nazaj in redo celoten vzorec iz nič , ampak vsakič, ko boste to storili , boste izvedeli več o tem, kaj počne in ne deluje .

Dodaj odgovor