Ideje za zabavne igre , da igrajo Inside stanovanje

Če ste cooped v malem stanovanju s kopico otrok , je čas , da se ustvarjalno in uvesti nekaj novih iger . S pravo mero domišljije in iznajdljivosti ,seznam zabavnih zaprtih dejavnosti je neskončen , četudi je prostor omejen . Večina iger ne zahteva ničesar, ampak sposobnih teles in umov . Igre lahko dobijo otroci , ki se ukvarjajo , kot tudi odrasle . Assassin

So vsi sedijo v krogu , in izbrati enega igralca , da jemorilec . Ta igralec bo poskušal & quot ; pobiti & quot; drugi igralci po lovljenje oči in mežikala na njih . Oseba, ki je pomežiknil mora preštejte do 10, preden & quot ; spusti mrtev . & Quot ; Drugi igralci poskušali ugotoviti, kdoje morilec . Če nekdo pravilno ugane , jezmagovalec . Čedomneva je napačna ,igralec je jasno. Čemorilec uspešno ubija vsi ostali v sobi , je zmaga . Te igre se lahko igra tudi s hojo po prostoru rokovanjem . Morilec naredi svoj ​​pečat s praskanjem dlani osebe med rokovanje. Seveda , lahkomorilec vrgel sum , ki ga navajate toliko nondeadly stiskov rok , kot želi .
Honey , Do You Love Me ?

zbrati v krogu in izbrati eno osebo, ki je v sredini . Ta oseba bo pristop kateri koli drug predvajalnik in pravijo & quot; Draga, ali me ljubiš ? & Quot ; Igralec mora odzvati , & quot ; Draga , ljubim te , ampak ne morem smejati . & Quot ; Čeigralec ne nasmeh ali smeh , ona bo trgovanje kraje z osebo, v sredini. V nasprotnem primeru ,srednji oseba preseli na drugo predvajalniku , dokler ne uspe dobili nekoga, da tresk nasmeh . Middle oseba je lahko tako neumen , kot se želi izzvati nasmejan , vendar ona ne more fizično dotakniti drugih akterjev .
Four Corners

Kdor & quot , to & quot; mora zapreti oči in štejte do 10. vsi ostali hitro odplazil na vsakem kotu sobe . Ne da bi odprli oči , & quot; Prav & quot; bo klic iz kota eno , dve kotiček , kotiček tri ali štiri kotiček . Vsakdo, ki je v tem kotu je ven . Ta postopek se ponavlja , dokler le oseba, ki je hitela iz kota v kot . Ta oseba je zdaj & quot; . Je & quot;
Anything dražbe Na MarketBook.si

Pred začetkomdražbe ,dražitelj mora narediti seznam kategorij za ona & quot; iščejo za & quot; in določite vsako kategorijo naključno vrednost točke . Primer so lahko & quot; nekaj manjši kot moj palec , & quot ; & quot; nekaj, kar vas ohranja toplo , & quot; & quot; nekaj, skozi katere se vidi & quot; ali & quot; nekaj flat . & quot ; Ne dovolite, da kdorkoli drug glej seznam . Dal igralcem poseben čas za pohajkovanje naokoli in zbira vse, kar hočejo v svoje torbe . Ko ječas potekel , odčita svoj ​​seznam . Dajte vsak igralec točke za vsako postavko , ki izpolnjuje pogoje v skladu s seznama. Kdor ima največ točk , postanedražitelj .

Dodaj odgovor