Scalextric Lap Counter Navodila

Slot dirkalnih avtomobilov, ki je lahkoprijetna hobi , ampak hitrost , pri kateri avtomobili krogu s skladbo Lahko bi bilo težko slediti le, koliko krogov ješe posebej avto končan v multi- krog dirke . To lahko v zameno dodati stopnjo težavnosti pri določanju zmagovalca dirke . Scalextric ponuja rešitev tega vprašanja s sprejetjem krog štetja iz rok dirkač je . Namesto tegakroga števec priključen na progi šteje , ne samo določeni krogi na dirki , ampak beleži najhitrejšimi časi krogov , kot well.Things boste potrebovali
steze Neomejeno 2 AA baterije Neomejeno Slot avtomobilov
Proste Prikaži več navodil

1

Priključite skladbo s trebušnim števec priključen na Scalextric trase proge . Uporabite zavihke , ki se nahajajo na obeh koncih steze za povezavo z režami na sosednjih tirih . Namestite števec tako da je vse se nahaja na levi strani powerbase .
2

Odstranite vijak, pokrov baterije na predalu za baterije na trebušni pultu. Potegnite pokrov prost , da se dostop do predel .
3

v predalček za baterije postavite dve AA 1,5 V baterijami , ki skrbi , da se ujemajo pozitivne konce baterije s pozitivnimi akumulatorske baterije . Zamenjajte in pritrdite pokrov baterije , ko so baterije v mestu.
4

Pritisnite katerikoli gumb na pultu , da napravo vklopite . Pritisnite oštevilčene gumbe na okencu za vnosštevilo krogov , ki si želijo , da računajo na dirko . Obstajata dva gumba , vsaka predstavlja ločeno avto stezo , in vsaka zahteva en sam gumb pritisnite za vsak krog. Z vsakim pritiskom na gumb , se bokrog števec prikaže celoten vnos krogov . Pritisnite modri gumb med tipkami krog za ponastavitev prikaza .
5

Postavite avtomobile igralnih na stezi v ozadju štartne linije . Štartna linija je označena s puščico , ki kaže v smer avtomobili bodo potovali z vsakega kroga . Začnite dirkalnih avtomobilov . Lap števec piska z vsakim prehodom čez štartno linijo. Obstajajorazlični zvočni signal za vsak avtomobil . Števec bo prikazal število krogov , ki ostanejo po vsakem prehodu . Števec bo tudi prikazal čas kroga za tri sekunde , skupaj z dvojnim piskom čegre avto bije svoj ​​prejšnji najhitrejši čas .
6

Poslušajte neprekinjeno piskanje opozoriti na winneing avto , če je njegova število krogov doseže 0.Three minut po dirko konča, se boštevec sam izklopi .

Dodaj odgovor