Osnovne lutkarstva Skills

je Basic lutkarstva sestavljen iz številnih elementov , vključno z vhodom stadiju , višine odru in, kar je najpomembnejše , tehnike uspešnosti. Razvijanje sposobnosti za sinhronizacijo ustnic in lutkovne telesa in gibanja ust lahko povečujejo kakovost delovanja. Poleg tehnike za izgradnjo vzdržljivosti in ambidexterity med predstavo , so pomembne tudi kot lutkarji napredovati v svoji obrti. Uprizoritev lutkovna predstava Na

Performing lutkovno predstavo ni levprašanje nadzora gibanja lutko , ampak tudi o tem, kakolutka je predstavila občinstvu . Making vhod lahko nastavite razpoloženje za predstavo z dokazovanjem sposobnosti od začetka. Ko grem na oder , so lutkarji svetujemo, da ne samo , da nosijo svoje lutke , temveč da imajo lutke posnemajo lasten vhod . Na primer, če je treba uporabiti ukrepe za priti na oder , lahkolutkar bolutkovna preplezati stopnje skupaj z njim . Praksa pri vzdrževanju konstantno višino za lutko je prav tako pomembna . Lutke niso smeli bob ali vezavi, vendar mora ostati na dosleden višini celotni uspešnosti .
Sinhronizacija

Pri lutko govoriti , sinhronizacija ustnic jerazpoznavni dejavnik med učinkovito in neučinkovito delovanje . V lutkar usta ne sme videti, da se tvorijo besede . Lutkarji lahko zaposlujejo osnovno tehniko , ki zahteva za odpiranje in zapiranje Lutkovno usta za vsak zlog govori . Usta je treba odpreti na začetku in zapreti na konec vsakega zloga. Pri sinhronizaciji dialoga na zabeležena kosu , lahkolutkar imajo težave dohaja stopnje besede so izrečene . Da bi se izognili nepristnega izvrševanje, morajo lutkarji osredotočiti na pravilno oblikovanje prve in zadnje zloge , hkrati pa ustje vse druge zloge se lahko od sredine dialoga .
Posnemanje čeljusti premikov govora

Drugi del lutkarstva , ki prispeva k temu, da vokalne sposobnosti lutko zdi bolj realna je učenje, kako posnemajo gibe čeljusti , povezane z govorom . Tako kot ljudje govorijo s preselitvijo spodnjo čeljust gor in dol , lutkarji morali , da bi obvladali ta gibanja , da bi svoje lutke govorijo . Lutkovno glava ne sme premikati , saj govori ; namesto tega bi moralaspodnja čeljust premakniti ločeno pomenilo odpiranje in zapiranje ust .
Razvoj Ambidexterity

gibanja Lutkovnega je med predstavami moramo biti realni . Gibi so še posebej pomembna pri projektiranju videza življenja v lutko. Zaposlujejo preveč pretoka je lahko moteča , vendar jepravilna količina pretoka orožja lutko , pomaga , da točkasti ton dialoga . Gibanje lahko vključujejo praskanje ali obrnjena , ploskanje , priklonila in objemala . Lutkarji lahko povečajo učinkovitost teh kretenj z razvojem svoje spretnosti pri delovanju lutko. Praksa bi morala vključevati gibe izvajajo s prevladujočim in sekundarno roko v lutkar je . Na primer,desničarji lutkar vaditi tudi gibe z levo roko za povečanje vzdržljivosti, zmogljivosti in učinkovitosti .

Dodaj odgovor