Igre za poučevanje nasprotij

Kot otroci razvijajo spoznavno , se premikajo mimo osnovne identifikacije in začeti razumeti odnos med dvema predmetoma ali konceptov . Razmerja vključujejo priznavajo podporne predmete , kot so dež plašč in dežnik ali razpoznavni ki žival naredi ” Mooo ” zvok od drugih živali . Prepoznavanje nasprotja zahteva uporabo predznanja in značilnosti novim razmeram . Razumevanje otipljivo in vizualne nasprotja pospešuje otroške sklepanja znanja in kognitivnih odnosov. Senzorična Nasprotja

Ustanovitev štiri čutne mize omogoča otroci učijo nasprotja z občutkom in taktilno spomin. Prvi senzorična tabela vsebuje čisto mokra, vendar ne kaplja , krpe , medtem ko imadruga tabela čiste suhe krpe . Tretja preglednica ima več vroče steklenice vode inčetrta tabela ima več hladno steklenice z vodo . Otroci teči in se dotaknite tabelo , ki ima nasprotno od ukazni besede. Na primer, če si vpil , “mokro !” otroci vse teče in se dotaknite suhe krpe . Vaše tabele mora biti dovolj velik in vsebuje dovolj materiala za vsakega otroka ob dotiku vsaj del predmeta.
Visual Nasprotja

V tej igri , otroci ujemajo in organizira likovna zasnova kartice. Opisujejo koncepte na kartice , ki so enostavne za ponazoritev , kot so poleti in pozimi ali srečen in žalosten . Razpršijo kartice obrnjeno navzgor in in prosite otroke, naj pripravi ustrezne tekem nasprotij. Druga možnost je , da visi 8 -by – 10 -palčna slike nasprotnih konceptov na liniji oblačil in prosi razred poudariti nasprotja kot skupina . Po odkritju ujemanje par , prečenje dveh podob bok na sosednji oglasni deski .
Nasproti Gibanje

Ta igra vam omogoča, otroci uporabljajo svoja telesa naučiti nasprotja gibanja. Otroci stojijo v skupini ali liniji in se odzivajo na svojo prvo smer gibanja preden kliče nasprotno gibanje. Na primer , vaša prva smer , “stresanja roke zelo hitro , ” vsi otroci to storijo . Naprej , se posvetujte s skupino , “kaj bi bilonasprotje tresenje roke zelo hitro ?” Otroci so odgovorili z ” tresenje roke počasi , ” in potem to storite .
Little Man Nasprotja

V tej igri , vsak otrok ima svojo majhna oseba sliko in majhno okno . Dajte otroci usmeritev za znesek, ki vključuje gibanje na polju in okoli. Navodila za primer vključujejo dajanje sliko več, nato pa pod , škatle , polaganje sliko dol stanovanje , nato pa mu stoji spet pokonci . Uporaba sekundarnega značaja naredi izkušnjo igriv in omogoča otroci videli, kaj nasprotnih smereh ali položaji izgledal.

Dodaj odgovor