Učilnica Obkrožite igre

Učilnice ponujajo ne le okolje za izobraževanje , ampak tudi za zabavo , glede na razred in učni načrt . Mnogi v razredu dejavnosti in igre , ki segajo od & quot; Duck Duck Goose & quot ; da & quot; Hot Potato , & quot ; vključuje učence , ki tvorijo krog . Učitelji lahko sodelujejo učenci v številnih učilnica krog igre, ali za zabavo ali pa vključi neko izobraževalno vrednost . ” Big Chief ”

Z učenci sedijo v krogu,izbere & quot; IT & quot ; mali koraki zunaj sobi, medtem ko drugi otrok -& quot; Big Chief & quot; -acts iz kratke gibe, kot so ploskati z rokami ali nogami rušijo . Vsi igralci podvajati ukrepe Šef . Ko & quot; Prav & quot; se vrne v sobo , gleda in poskuša ugibati& quot; Big Chief je & quot; identiteta . Če je pravilno uganil v treh poskusih , pa postane& quot; Big Chief , & quot; medtem ko je drugi študent zavije “IT . & quot ; Če mu ne uspe pravilno uganiti , da je še kot & quot ; . It & quot;
” različne glasove , različnih priložnostih ”

vadi prilagajanju njihovega glasu na posameznih lokacijah in scenariji , ko igra & quot; različne glasove , različnih priložnostih . & quot ; Učitelj piše lokacijo in osebe na indeksne kartice in jih postavlja v posodi. Študenti izbrati indeksno kartico, in govorijo, da polnjene živali ali igrače iz kroga, kot če bi bilaoseba, navedena na kartici . Študenti uporabite tudi ustrezne tone glasu gledena njihovo lokacijo indeksno kartico . Na primer, če karticami seznamov & quot študentovih ; knjižnica & quot; in & quot; prijatelj & quot; Študent bo tiho govoriti o nečem , ona bi govoril z prijateljem govoriš, ali pa predmetov , povezanih s knjižnico . Koštudent zaključi govoreči igralci uganiti lokacijo in osebo, ki ještudent skušali predstavljati . Študenti dvignejo roke uganiti , sštudent ugibati pravilno rečeno naslednji. Če noben študent pravilno ugane ,učitelj izbere naslednjega govorca
” Passpiščanec ”

Prenos twist razredno on & quot; . Hot Potato , & quot ; en študent igra & quot ; IT & quot ; fant in ima gumijasto kokoš . Učitelj pove & quot; Prav & quot; da naštejemo pet postavk v kategoriji – bodisi temah , vezanih na razred učni načrt ali splošnih temah , in prenesti piščanca na njihova pravica . Na primer, lahkoučitelj naroči svoje študente , da naštejemo pet predsednikov Združenih držav . Kot študentje mimo piščanca okoli kroga & quot ; Prav & quot; skuša poimenovanje pet predsednikov . Smelipiščanca vrnitev k njemu , preden je imena petih predsednikov , ostaja & quot; . Prav & quot; Če mu uspe v poimenovanju pet predsednikov ,študent drži piščanca , ko ugotavlja, poimenovanje pet predsednikov postanenovi & quot; . Prav & quot;
” Shoe Hustle ”

& quot; Shoe Hustle & quot; prične s študenti odstranjevanje svoje čevlje in shoestrings in dajanje shoestrings v prstih svojih čevljih . Študenti dal svoje čevlje v sredini tal in tvori krog okoli čevlje , medtemučitelja pomeša čevelj kup . Na ukaz učitelja , učenci dirka najti svoje čevlje , jih Zapertlati in jih postavil nazaj na noge. Prvi igralec čipke svoje čevlje , dal čevlje nazaj in stand up zmaga igro .
” Besedne zveze ”

Če ne bo prispevalo k povezavi besed pošilja študentom iz kroga v & quot ; Wordove društev . & quot ; Poučitelj reče besedo ,naslednji igralec pravi druga beseda , ki povezujejo z besedo , ki jo je pred . Na primer, čeučitelj reče & quot; Dog , & quot; Prvi študent lahko rečemo & quot; Bone , & quot ; z naslednjo osebo, ki pravi , & quot; pokopati & quot ; in tako naprej . Če veljavnost pridružitvi prihaja pod vprašaj , študenti upravičiti združenje, z učiteljem in drugimi učenci , ki določajo , ali ga sprejmete ali ne . Če študent ne more misliti veljavno besedo v 30 sekundah , ko zapustijo krog . Igra se nadaljuje, dokler en igralec ostane .

Dodaj odgovor