Kako Finish zadnjem delu Rubikovo kocko

zgornjo raven Rubikovo kocko je preprost – predvsem zato, ker ni važno koliko si nered spodnjih dveh ravneh. Srednji ravni je prav tako zelo enostavno , saj samo vključuje dajanje štiri majhne kocke , kot so kocke centra na obrazu ne spremenijo . Zadnji del rešitve , na nižji ravni , je bolj težko, ker ne želite , da nered prvih dveh ravneh. Navodila

1

Obrnite Rubikove kocke takonerešeni nivo je na vrhu. Simbol za ta nivo je U za zgornji ravni. Drugi stranice so : D za dol ; L za levo ; R za desno ; F za sprednji in B za hrbet. V algoritem , pisanje ime strani pomeni , da se spremeni v smeri urinega kazalca , kot si ti gledaš na to soočiti . Napisana z 1 , je treba nasprotni smeri urnega kazalca , in pisno z 2 pomeni, da se obrnejo dvakrat – v obe smeri. Na primer ,algoritem F F1 F2 pomeni obrniti prednjo stranjo v smeri urinega kazalca , nato v nasprotni smeri urinega kazalca , nato dvakrat v obe smeri.
2

Get igro , ki kaže na višji ravni , preden bi počel kaj drugega. To ne pomeni nujno, da robovi na pravem mestu ; Zgleda samo na ta način , ko si ogledujete U obrazom . Če je žekriž , ta korak preskočite. Edina možnosti soravne linije prave barve čez sredino kocke , v tem primeru popolna FRU R1 U1 F1 . Če se pravilno barve, da pod pravim kotom , postavite kocko tako da so pravilni barve na L in B smereh , in ne FUR U1 R1 F1. Edina druga možnost je , da je samocenter kvadratdesno barve . V tem primeru opravlja obe algoritmov.
3

zaključite dno ga dobili kotičke na pravem mestu . Postavite kotičke , ki jih želite , da preklopite na desni strani, in ne L U1 R1 U L1 U1 R U2 . Morda boste morali storiti, je to več kot enkrat . Zdaj je vse na pravem mestu . Pravilno orientirati kotičke , naredite RU R1 UR U2 R1 U2 . Morda boste morali storiti, je to več kot enkrat . Pravilno orientirati robove , naredite R2 UF B1 R2 F1 BU R2. Morda boste morali storiti, je to več kot enkrat . Kocka je zdaj treba rešiti.

Dodaj odgovor