Pendulum Znanost Trgovina igre

nepopolne nihalo ima težo , navedeno kot Bob, priključene na koncu vrvico ali palico , ki visi iz točke vrtenja . Nihalo uporablja teže za predlog , potem ko je nanjo delujejo zunanje sile . Nihala uporabo potencialno energijo ( shranjeno energijo ), ko jebob zavihtel do nje najvišjem položaju , in kinetična energija ali gibanje , ko potuje navzdol od nje najvišje točke na drugem koncu loka . Pendulum gibanje in vedenje se lahko dokaže s preprostim znanost shop igra , ki vključuje udeležence in nekaj osnovnih orodij in rekvizitov . Lokacija & Materials

sestavite skupino študentov v območju igrišče je opremljeno z gugalnici . Študentje bi morali imeti osebne zvezke in pisanje pripomočkov , s katerimi bi si delajo zapiske vsaki fazi projekta znanost igre. Učitelj ali inštruktor je treba jasno je odgovoren in pripravljen , da vodi učence z vodstvom in naloge.
Priprava

Pick iz delujočega zamahu , tisti, ki očitno deluje in je varen za uporabo . Opremite enega študenta z ročnim štoparico . Pick študenta služila kot nihalno kolesarja , prednostno manjši od povprečne velikosti študenta za prvo fazo projekta igre . Imajomajhen študent sedel v zamahu , body nepremična z nogami še vedno in tucked v enem položaju .
Znanost Game 1. faza

Steštudent nežno potisnite gugalnica kolesar in nazaj dol . Imajo dijaki , ki se ještoparica prešteti število posameznih nihanj od enega loku, daje naslednji korak, za obdobje 1 minuto . Po pretekuminute , imajo učenci beležijo skupno število nihanj v svojih prenosnih računalnikov . Manjši študent nadomestiti z večji, težji študenta in imajonežen pritisk ponovi. Imajoštoparica študent zapiše število nihanj v 1 minuti za težjega študenta. Ostali učenci morajo beležiti rezultate .
Science Game Faza 2

manjši študent potiska zelo težko iz stalnega postaje , tako dagugalnica lok , je veliko večja . Štoparica bo študent zapiše število nihanj v 1 minuti in kličejo številko za študente, za snemanje v svojih zvezkih . Izmenjati vžigalnik študenta z težjega študenta , in ponovite trdi potiskanje . Štoparica bo študent snemanje gugalnice in klicati številko .
Znanost Game 3. faza

manjši študent prejme nežno potiskanje, nato pa začeli črpati njegovo njene noge , pomoč pri preboju gugalnici 1 minuto. Štoparica bo študent zapiše število gugalnice in klicati številko drugim.
Znanost Game Faza 4

težji študent prejme nežno potiskanje, nato začeli črpati njegovo ali njeno noge , pomoč pri preboju gugalnici za 1 minuto. Štoparica bo študent zapiše število gugalnice in klicati številko drugim.
Rezultati in Določitve

Po štirih fazah ,učitelj bo vprašal učence vprašanja o tem, kaj se opazuje in zabeleži , kot so: Kako se je teže ali mase različnih študentov v zamahu učinkom število tistih, gugalnice ? Alitežji študent proizvajajo več nihanj na minuto , in če ne, zakaj ne ? Kakšna je bilarazlika v številu nihanj v manjšem študenta , ko je bila uporabljenanežen pritisk in težko potisni ? Ali jetežje potiska sila ustvari več nihanj na minuto ? Kako masa vpliva na zamahu nihala ?
Več Vprašanja

Pojasnite, da črpanje zamahu uporablja kinetično ( gibljiv ) energije , namesto da absorbira energijo , in vprašal, zakaj dijaki menijo, da vpliva na število nihanj na minuto . Vprašati, zakaj se to imenuje potencialne (shranjena ) energija , ko jegugalnica trenutek negibno na vrhu svoje loku. Vprašati, kako je teža vpliva na težo in večjo kinetično energijo .

Dodaj odgovor