Kako narediti 3D Buildings

lahko Tridimenzionalne zgradbe zgrajene v skoraj vsakem 3 -D programske opreme. Delujejo kot kulise in rekviziti za video igre ali za umetnine. Medtem ko so lahko posebni ukazi se razlikujejo med programi , tehnike za izdelavo preproste zgradbe so enostavne in uporabne v večini software.Things kar potrebujete
3D programsko opremo
Proste Prikaži več navodil

1

Odprite program za grafiko 3-D kot 3ds Max , Bryce ali Carrara 3D .
2 < p> Ustvari kocko . Naj bo tako širok in visok kot morate stavbe, ki se za svoj prizor .
3

Uporabi stekleno teksturo z visoko refleksijo . To je vaša stavba baza.
4

Podvoji osnove zgradbe v enakem položaju . Ohranite izbrano dvojnik .
5

Nastavi x , y in z osi meritve dvojnika , tako da je le malo večji od dna stavbe . Na primer, čebaza je 10 centimetrov v y razsežnosti , dadvojnik ne več kot 10,1 centimetrov .
6 < p> Uporabi omrežje teksturo v dveh izvodih . Uporabite eno z jasnim omrežja in preglednosti med črtami mreže . Postavi nad stekleno strukturo stavbe BASE , bo to daje vtis, da ponovimo okenskih okvirjev , kot na tipični poslovni stavbi .
7 < p> Prilepi v drugi dvojnika kocke. Nastavite horizontalne dimenzije nekoliko širše kot prvi dvojnik , vendar poskrbite, navpično razsežnost 5 odstotkov ali manj od ostalih dveh izvodih v višino. Dvignite ta dvojnik na vrhu stavbe in uporaba betonskih ali asfaltno teksturo ustvariti streho .
8

Skupina tri kocke skupaj in postavite vaše stavbe , kjer je to potrebno.

Dodaj odgovor