Družina Skupina igre

Družina Igra noč jelepljenje izkušnja za otroke in odrasle . Preklapljanje vaše večerno igro od časa do časa naredi za lepo spremembo tempa . Družabne igre soklasična izbira, temveč tudi številne druge igre zahtevajo nobenih posebnih materialov . To je lahkoosrednja vaš naslednji družinski igre noč. Krinka

cirkusu ,klasična družina igra, je prijetna za vse starosti in za skupine po štiri ali več . Tekmovalci običajno izživijo filmskih naslovov za svoje sotekmovalce uganiti . Prilagoditi igro potrebam vaše družine ; vaša igra lahko funkcijo živalske vrste in priljubljenih revij kot možne odgovore.

klasična različica je Pictionary , v katerih tekmovalci poskušali narisati sliko , ki predstavlja skrivnost odgovor. Pictionary omogoča tudi bolj ezoteričnih kategorije, kot so slavni ljudje , hrana in državami.
Bingo

Best za velike številke ( vsaj pet predlagal ) , bingo ne potrebuje spretnost in tako je primerna za vse starosti . Uporabljati preproste nagrade , kot so čokoladice , ter vztrajati igranje , dokler vsakdo dobi vsaj enkrat. Če ne boste imeli bingo set, lahko enostavno eno OA računalnik v Excelu ali enakovredno OpenOffice s pomočjo generatorja naključnih števil . Preprosto pripravi pet -by – pet mrežo in ustvarjanje naključnih števil , ki so napolnile mrežo .
Telefon Oracle

Telefon Oracle jesalon igra, ki zahteva le svinčnik in kos papirja , igral z navzgor za pet oseb , razporejenih v ring. Ena oseba prevzame nalogo in piše vprašanje , ki je lahko neumno ali resno. Naslednja oseba, ki piše prepričljivo odgovor na vprašanje in gube papirja , tako daizvirnik vprašanje ni več vidna , preden gre na naslednjo osebo. Da je oseba, ki piše verodostojno vprašanje za odgovor vidijo , preden spet zlaganje papirja in njegovo posredovanje . Igra se konča , ko je dosegelkonec papirja , s končnim ” odgovor “, pri čemer je končni ” Oracle ” na prvotno vprašanje .
Plenty Vprašanja

Plenty vprašanja ,varianta na klasičen ugibati igro Dvajset vprašanja, se ne zahteva nobene posebne opreme na vseh. Ena oseba izbere predmet , bodisiv realnem objekt ali osebo ali nekaj nebistvenim , kot modro barvo . Drugi tekmovalci izmenično ugibati . .Answerer mora izbrati , ali je trenutna odgovor boljši kot sedanji “najboljši ” odgovor

Na primer, lahkovprašanje vzorca je: ” Ali je bližje slona ali bližje modro barvo ?” Če bi bilodgovor v resnici ” osel “, potemanswerer bi moral reči ” bližje slon “, kerslon ježival . Igra se konča , ko je doseženaodgovor .

Dodaj odgovor