Kaj jePip v Igri

?Pip v backgammon , tako kot v vsakem kocke igro , se nanaša na piko na matrico . Backgammon uporablja štiri standardne kocke , z od enega do šestih pešk na vsaki strani. V večini primerov , vsak igralec zvitki dvema kockama na vsakem koraku , potem premakne enako število mest kot skupno število pešk , prikazanih na obeh kocke . Identifikacija

Vsak backgammon set vključuje dva kocke iz vsake od dveh različnih barv , običajno rjave in bele ali bež . To so tudi barve kosov igro . Vsak igralec izbere barvo in uporablja kocke , ki se ujemajo z njegovo ali njeno igranje kosov. Pešk v backgammon lahko vsi črni , ali pa se lahkokontrastne barve , da je treba gledati bolj enostavno na temnejših kocke.
Funkcija

Igra se začne z vsak igralec vozni eno kocko . Igralec, katerega die kaže največje število ali pipov gre prvi. Po prvem krogu , vsak igralec vrže tako njegovnjen kocke na večini obratov . Število pešk na vsaki die se obravnavajo ločeno v backgammon . Na primer, če kocke pokažejo pet peške in dve pipi , lahkoigralec premakne enega kosa dvema prostoroma in eno pet prostorov, ali isti kos dva in nato pet prostorov (ali pet , nato pa dva presledka ) .

Pomen

Kercilj backgammon je premakniti vse posameznikovih kosov vso pot okoli sveta in jih na koncu odstraniti, jepomemben del igre , povezane s srečo in sposobnost, da roll kocke , ki kažejo največje število pešk . Obstaja tudi nekaj spretnosti, vključenih v smislu odločanju, katere kose , da se premaknete na katerem krat .
Opozorilo

Obstaja nekaj zapletov , ki bi to osnovno obliko igre igrajo bolj zanimivo . Če igralec vrže nekaj pešk , ki ustrezajo prostoru eden od nasprotnikovih kosov zasedeno , lahkoigralec tam premikajo in odstranite nasprotnikovo kos iz sveta, ga prisili, da začnejo spet na začetku . Tudi, če sta kosov igralčeve zasedajo isti prostor , nobeden od nasprotnikovih kosov ne more pristati na koncu štetja umrli ( čeprav je več kosov istega igralca se lahko delijo prostora, če je to potrebno) .

Prednosti

Čeigralec vrže dve kocki s pripadajočimi številkami pešk (dvojice ) ,igralec uporablja vsako številko dvakrat. Na primer, čeigralec vrže dvojne petke , on ali ona se premika skupaj dvajset prostorov , z eno, dvema, tremi ali štirimi različnimi deli .

Dodaj odgovor