Gospodar prstanov tveganja Game Navodila

Tveganje jepriljubljena namizna igra izšla leta 1957Igra zahteva igralce za nadzor vojske in si prizadevati za svetovno nadvlado . . V Gospodar prstanov tvegane igralci vie za prevlado Middle Earth . Ta odbor bo igra prijetna za strateška igra navdušence in ljubitelje tveganja , s posebno pritožbo med Gospodarja prstanov narkomanov . Pravila igre so podobna originalni namizno igro Risk . Začetek

Prvič, boste morali ločiti kart v dveh ločenih palub , ozemlja in Adventure. Dve divji kartice bo prisoten na ozemlju krova; tistih, ki bi se morala razveljaviti . Ozemlje krov , je treba nato razdelimo v tri posamezne krove imenovanih “Dobro “, ” Evil ” in “nevtralno “. Palube potem lahko dajo položite blizu krovu . Vsak igralec izbere barvo in zgrabi vse bataljonov njihovo barvo . Rumena in zelena vojske so dobri , medtem ko so črne in rdeče armade so zlobni . Rumena in zelena vojske so sestavljeni iz Gospodarja prstanov znakov kot Vilinski Lokostrelci so vozniki Rohana in Eagles . Črni in rdeči armadi vključujejo znake, kot so Trolls in Orkovski ščit.

Vsak igralec bo dobil določeno število začnejo bataljonov , da bi zahtevali ozemlja pred začetkom potezna igra, play . Dva igralca, bo moral vsak igralec začne z 60 bataljonov , medtem ko se bodoštiri -player igre imajo 45 bataljonov za vsako stran . Ozemlja, ki bodo dobili naključno z obravnavo Ozemlje kartic za vsakega igralca. Štiri- player igre bo za osem kartic , ki se obravnavajo za vsakega igralca . Potem, ko so trdili, začetne ozemlja , rolldie bi videli, kdo bo prvi . Zmagovalec postavlja bataljon na Neostvareno ozemlju in igralci izmenično trdijo dodatne ozemlja, dokler niso trdili, vse 64 . Preostale bataljoni se nato uporabi za okrepitev nadzorovanih ozemelj.
Ob Your Turn in uspešnem

Igralci bodo izmenično v smeri urinega kazalca , da . Turn lahko vključujejo sprejemanje in dajanje dodatnih bataljonov , sodelovanje v boju, zbiranje Ozemlje kartice , zbiranje Adventure kartice , ki nadomešča vodjo , in premikanje Fellowship . Fellowship bodo označene zzlato obroč z začetkom v Shire . Igra je na koncu zmagal ali izgubil , koFellowship končno doseže Mount Doom . Fellowship naredi napredek v smeri Planine Propada po vnaprej določeni poti, odvisno od tega, za die roll vsakega igralca v njihovem koraku. Vozni višja od treh premakne štipendijo , medtem ko je vozni manj kot tri bo obdržati Fellowship v mirovanju . KoFellowship doseže Mount Doom ,igralec , ki ima trenutno svitkov kocko . Roll višja od treh uniči prstan in konča igro .

Zmagovalec se odločila na podlagi tega, koliko točk ima vsak igralec , ko jeobroč uničen . Točke so podani v skladu z ozemlji in trdnjav nadzorovane , kakor tudi Avanture kartice igral in regije potekala . Igra se lahko tudi osvojil zgodaj, čeigralec nadzira vse Middle Earth , predenFellowship uniči prstan.

Dodaj odgovor