Mehiški Vlak Pravila & Strategije

Mehiški Vlak jezabavno , namizna igra, ki uporablja domine za Obuzeti poljubno število udeležencev v prijetnem , konkurenčno igro . Številni proizvajalci igre ponujajo mehiško vlakovnih kompozicij , ampak tako dolgo, kot ste polje dvojnih domine , marker za vsako osebo , in rezultat pad , ste pripravljeni na krovu hop za nekatere južno -of -the- meji zlorabe. Pravila za začetek

odvisno od števila igralcev za mizo , vsak igralec izbere bodisi 9 ali 15 domine iz face -down ” kosti dvorišču ” ploščic . Manj igralcev , več ploščice vsaka oseba, ki se mora začeti s . Za najboljše rezultate uporabite dvojnega 12 ali 15 double niz domine . Vsak igralec mora imeti označevalec. Izberite eno osebo, ki bo rezultat .
Začetne Pravila in strategije igranja

Vsi akterji morajo postaviti svoje domine , tako da le lahko vidijo pike . Oseba z najvišjo dvojno domino začne. Ona postavlja to domino na sredino mize kot ” vozlišče ” za vse sledeče vlakov. Isti igralec se lahko potem igrajo domino na pesto , če ima eno z eno polje , ki se ujema pesto . Na primer , čevozlišče dvojna 11 , natoploščice s 11 in katero koli drugo število sprejemljiva . Čezačetni igralec nima tekmo, ona mora pripraviti en ploščice iz ” kosti dvorišču ” -Banka stranjo navzdol dodatnimi ploščicami . Ona lahko igrati ploščice , če deluje ; če ne, play prehaja na desno.

več igralcev določiti vlake , bo več priložnosti za igro , tudi za tiste, ki nimajo svoje vlake . Potrpežljivost jeključnega pomena v tej fazi

Stalna Pravila in strategije igranja
Vsaka oseba, ki potrebuje označevalec. ; kovanec ,miniaturni zastave aližeton bo naredil .

Ko se dva ali več igralcev ustanovljena vlakov , lahkoudeleženec igrajo na svojem vlaku , igrajo na drug vlak ( če je odprt ), začetek mehiško vlak , ali pa pripravi ploščice in igrati , če je to mogoče . Samo en mehiški vlak je dovoljeno na igro in vsakdo lahko igrajo na njem.

Vedno igrajo na svoj ​​vlak prvič , če je to mogoče . Razporedi vaše ploščice glede na vrstni red , v katerem jih lahko igrate na svoj vlak. Ker jecilj kroga je, da igrajo vse svoje ploščice najprej načrtovati vnaprej .

Čeigralec ne more dodati lastno vlaka na vsakem pa ona mora dati svoj ​​marker na svoj vlak , tako da odpira druge udeležence , da igrajo na njem. Kdaj lahkoigralec ponovno dodati ploščice za lastno vlak , ona odstrani oznako in jo zapre drugim ' igrajo .

Igrajte svoje večje oštevilčena domine čim prej , da se prepreči ujetost z velikim rezultatom na koncu runde .
Pravila in strategije za ploščice

Kadarigralec postavlja dvojne ploščice , bo lahko takoj igral drugo ploščico s številko ujemanje za ” kritje ” dvojno. Če mu to ne more pokriti , igra poteka okrog mize, doklerIgralec lahko pokriva dvojno ploščice s tekmo. Vsak igralec nariše eno dodatno ploščico, če ona ne more igrati nadvojno , in če še vedno ne more zajemati , ona mora dati svoj ​​marker na svoj vlak.

Načrt , da igrajodvojno , če imate veliko ploščic v vašem roko in jo lahko zajema tako podvoji učinkovitost vašega vrsti. Izmenično, če en igralec je blizu greva ven – z uporabo vseh svojih ploščice – in želite , da ga upočasni , igrajodvojno , da si ne more pokriti , da bi prisilili , da je igralec, da odprete svoj ​​vlak in pripravi več ploščic
.
Pravila in strategije za uspešen kupi igralca, ki daje končne ploščice v roki jezmagovalec runde .

Koigralec uporablja svoj naslednji -to- zadnje ploščice , ona mora rap preostale ploščice na mizo , da opozori druge igralce . Če ji to ne uspe , mora ona pripravi dodatno ploščico .

Če mislite, da veste, kje bi lahkoigralec postaviti svojo zadnjo ploščico , jo blokira , tako da tam igrajo sami , razen če je to v njenem lastnem zaprtem vlakom .

Kadarigralec postavlja končno domino v roki , je osvojila krog.
pravila za štetje kupi zmagovalec v enem krogu ne more zmagati igra .

scorekeeper naredi seznam vseh dvojnih številk , potem rezultati vsakem krogu poleg številke pesta krogu . Vsaka številka double – hub je igral le enkrat, tako da, ko so vsi dvojniki bila pesta ,igra je končana.

Vsak igralec sešteje številke na svojih preostalih domine , da bi dobili svoj ​​rezultat . Krog Zmagovalec bo imel rezultat nič . Igralec z najnižjim seštevkom na koncu vseh krogih jezmagovalec mehiškega Train.

Dodaj odgovor