Igre za igranje na SMART Board

Oblikovanje SMART ,SMART Board izgleda kot navaden tablo , ampak je resračunalnik s pomočjo zaslona na dotik tehnologijo . Ta vrsta orodje je kot nalašč za učilnici , saj deluje kot projektor in shrani ugotavlja, da učitelji in učenci pišejo na zaslon z digitalnim črnilom . SMART Board omogoča tudi razred igrajo igre, ki so ciljno usmerjeni na različne učne spretnosti . Obstaja veliko interaktivnih iger, lahko igraš na SMART Board . Umetnost igre
< p >stran Izobraževanje smarttech.com je obsežen indeks aktivnosti in iger, ki se lahko delajo za okolje v razredu pametni sveta . Eden od teh žic Artgames na albrightknox.org . Različne igre za otroke, zstarostni razpon je od predšolskih otrok do 6. ocenjevalci . V Artgames uporabljajo slike , ki jih mojstri uvesti pouk , kakor tudi , da se vključijo v otroškem vizualni občutek . Prek teh dejavnosti bodo otroci naučili ceniti kulturo in umetnost .
Uncross vrsticami kupi

spletni strani pa smartboards.typepad.com lists to igro kot eden od njenih izbira , čeprav nima rok , ki ga imajo druge popularne igre . Uncross Lines počuti kot zibelke mačke ,otroška igra , kjer igralec oblike različne vzorce skozi zapletanje in razmotavanja vrvi , razen tu obstaja samo razmotavanja . Vsake funkcije na ravni prečkala črte , povezane s tockami , ki so tisto, karigralec premakne uncross linije . Ravni napredek v težavah , vendarigra kot celota ponuja igralca duševnega ekvivalent razpokane vaše členke , ki zagotavlja občutek olajšanja, saj so vozli linij prišel razveljaviti . Ta igra se lahko pregledajo koncepte geometrije za sredi dijaki in starejši, vendar je njegovo angažiranje prostorske inteligence , je njegovo občinstvo bolj raznolika. Kupi kupi Jigsaw Sudoku kupi

sudoku ještevilo grid puzzle , da ljudje rešujejo na papirju, ampakvmesnik računalnik niedina stvar, ki naredi to Flash igra drugačna . V Sudoku ,cilj je, da izpolnite prazna polja v mreži s katero koli številko od 1 do 9 naslednjimi omejitvami: vsaka številka se mora pojaviti samo enkrat za vsako vrstico , enkrat v vsakem stolpcu , in enkrat v vsaki regiji , ki je sestavljena iz 9 mrežnih celic. Medtem ko jeFlash igra , ki se imenuje Jigsawdoku , sledi teh osnovnih načel , ena razlika je, da namesto pisanja ,igralec vodi ploščice številk na celico ciljno omrežje. Druga razlika je, da Jigsawdoku omogočaigralcu prinese igro na njen specifični ravni. Možnosti za velikost omrežja in raven igre so 4 za 4, 6 x 6 z enostavno in srednjih ravneh in 9 za 9 s preprosto, srednje in težke ravneh. Končno, ta igra skrbi za določeno inteligencoigralec ima . Obstajajo tri vrste ploščic , ki jo lahko izbirate. Če imaigralec dober logično – matematične inteligence , zna držati število ploščic. Če so njene sposobnosti bolj prostorsko , lahko ploščice simbol ji prilega bolje. Če ona je bolj doma s črkami , potem pismo ploščice so za njo.

Dodaj odgovor