Vaje za Programiranje Igre 3D

video igre v 3-D bo veliko različnih oblikah , vključno s prvo osebo strelec , zaklad lovskih dogodivščinah in simulacij letenja . Vse te igre imajo v skupnih vizualnih elementov , ki se pojavljajo umikati in vnaprej realno v prostoru , tako kot v realnih predmetov storiti . Lahko naredite igro s takšnimi elementi , ki jih preučuje, kako bi seobstoječi igra narejena , nato pa spreminjanje izvorne kode v igri , doklerprvotna igra ni več prepoznaven . Programiranje 3D igra vam omogoča ustvarjanje likov in okolja noben računalniški monitor kdaj prikaže prej. Navodila

1 < p> Igraj nekaj obstoječih 3-D iger, kot so pilotiranje palic StepMania ali Big diamant 3-D . Bodite prepričani, da izberejo igre , katerih vir je odprt , kar pomeni, da svobodno voljo.
2 < p> Prenesite programsko kodo za igro , ki jo želite , da vaš 3 -D igro svoje. Najdete to kodo kot zip arhiv na istem kraju, ki ste jo prenesli izvedljivo igri je od .
3 < p> Preberite dokumentacijo, ki pride poleg arhiv zip , in zapišete programski jezik uporablja razviti igro .
4 < p> Namestite brezplačno izvorno prevajalnik za jezik, ki ga je napisal v prejšnjem koraku . Site Odprti Watcom je ima prevajalnik za programe C ++ in Java site Oracle ima prevajalnik za programe Java .
5 < p> Odpri v urejevalnik besedila vsak vir datoteke v zip arhiva, ki ste jo prenesli v koraku 2, nato pa preberite vsaka izjava v teh datotekah . Napišite svoje komentarje v izvorni datoteki za izjave, ki dajo občutek , da vas . Izvorne datoteke bodo imele obstoječe komentarje , ki pojasnjujejo nekatere izjave. Uporabite te komentarje , da se naučijo , kako napisati komentarja. Ko boste razumeli, vse izjave v vseh datotek izvorne kode , boste razumeli program dovolj dobro , da bi bistvene spremembe.
6 < p> Izberite izvorno kodo 3 -D igre na po branju navodil prevajalnik je .
7 < p> Zaženite igro eno izjavo v času , z uporabo orodja za iskanje napak prevajalnik je . Kot ste izvršiti vsako izjavo , zapišite imena in vrednosti vsake spremenljivke v izvorno kodo datoteke . Na primer , v igri avanturo lahko vidite hipotetično spremenljivko z imenom ” PlayerPoints . ” Zapišite vrednosti te spremenljivke , saj povečuje ali zmanjšuje med izvajanjem igre. Tako bo razkrila, kako izjave , da je sprememba ” PlayerPoints ” delo .
8

Ustvari nove komentarje , ki odražajo , kaj ste se naučili iz odskočna skozi kodo. Ponovite prejšnji korak in ta korak, dokler imate pripombe za vsako izjavo v izvorni kodi .
9 < p> Change ene številke ali citirano besedilo spremenljivk v izvorni datoteki , nato prevesti in igrajo igro , gledal za učinek vaše spremembe. Na primer , spreminjajte začetne vrednosti PlayerPoints 100 namesto 10 , in opazujte, kako ta povečana sredstva vpliva na vedenje lika .
10 < p> Napišite programsko kodo za čedalje širše spremembe v igri . Na primer , spremeniti teksturo labirint iz opeke do kamna . Vaš študija kode v korakih sedem in osem bo znanje, potrebno za ta korak . Pripravijo in preizkusijo igro po vsaki spremembi .
11 < ​​p> Ponovite korak 10 , dokler ne boste mogli več prepoznati prvotno 3-D igro. Doseganje te stopnje pomeni , da ste ustvarili novo 3 -D igro.

Dodaj odgovor