Srednjeveške igre za otroke

jesrednjeveško obdobje, zaznamovano z pisane osebnosti, pomembnih dogodkih, impresivno umetnosti in nekaj zelo kreativne igre. Mnogi ljudje še vedno uživajo danes te igre . Nekatere igre , kot so šah , so zgolj cerebralno . Druge igre vrtela okrog konkurence , in bi se lahko precej fizično, kot dvoboju in rokoborbi . Nekateri srednjeveške igre celo služila kot predhodnik sodobnega športa , kot so baseball in kriket. Chess

Šah je bilpriljubljen srednjeveško igro .

Muslimani med verskimi vojnami prvič predstavil šah na srednjeveški Evropi , in jo v 10. stoletju je postala zelo priljubljena . Plošča je ostala relativno nespremenjena , razen za kose , ki so bile spremenjene leta 1800 . Igralci poskušajo kotu in zajame kralja nasprotnika na drugi strani odbora za zmago . Medtem ko so se nekateri otroci rastejo dolgčas s strategijo počasnega sodeluje v igri , bodo različni kosi in njihovih vlogah očara druge. Čeprav šah jeza dve osebi igra, več tabel z šahovnici drug bo več otroci igrajo na enkrat .
Tečaj z ovirami
A viteškega tekmo naredizabavno srednjeveško družabnih iger .

Za bolj aktivne otroke , menijo srednjeveško oviro seveda. Ovira tečaji sopogost način za srednjeveške moške , da dokažejo svojo sposobnosti za Viteštvo. Disneyjeva Family Fun spletu opisuje zabavno ovirami tečaj se imenuje” Ye Olde Knights turnir . ” Igra vključuje štiri srednjeveške izzivi: viteškega , varčevanje dami v stiski , skakališča jarek in zavzetje gradu . Razdelite otroke v dve ekipi in tekmujejo v tem, kdo lahko izpolnite ovira potek prvi. Turnirji ovira seveda so idealne za stranke . Nagradaposeben srednjeveški nagrado kot zlato čašo ali srebrno krono zmagovalca .

Blatu Ball

blata Žoga jesrednjeveška različica baseball.

Blata žoga je bilarekreativna tekma, tradicionalno igral okoli velike noči . Igra je bila podobna baseball , z nekaj razlikami . Postavitev polje bistveno razlikuje , z eno samo bazo neposredno nasproti matični plošči . Metalec stoji na podstavku in poskuša vrgel žogo mimo testo v gol. Testo poskuša blokirati žogo in obkroža ploščo , da rezultat točke . Akterji v Oddaljeno polje poskušali ujeti žogo in jo vrgel domov , da se prepreči testo zadetek. Slumberland spletu zagotavlja podroben diagram igralnem polju , kot tudi navodila za šivanje domače srednjeveško žogo .

Dodaj odgovor