Nasveti & amp ; Triki za lepše TF2 Maps

“Team Fortress 2 , ” ali ” TF2 , ” jeonline multiplayer prvi strelec oseba za Windows in računalniških sistemov , ki temeljijo na Mac in Xbox 360 in PlayStation 3 video igralnih konzol . Igralci Windows in Mac različicami ” TF2 ” lahko ustvarite svoje zemljevide z ” TF2 ” Source Development Kit , ki bi ” TF2 ” lastniki s Salve Software. Ustvarjanju uspešne zemljevid zahteva mešanje dobro oblikovanje ravni z dobro vidnimi estetike in nekaj igralci bodo želeli igrati kart , ki izgledajo dolgočasno ali neprivlačen . Style

Del privlačnosti ” TF2 ” prihaja iz drugačnega umetniški slog , featuring večje od življenja znakov, ki opravljajo over- the-top nasilja. Oblikujte svoj zemljevid tako, da je arhitektura in urejanje okolice izpolnjuje in očes s tem slogu . Breaking od tega sloga ustvarja vizualno neprijeten nepovezanost med liki in okoljem , ter umesti to kontrast proti znakov in bojnih estetike bo usmerjala igralce .
Lighting

Zagotovite da ima vaša karta primernega vira svetlobe distribucije in da osvetlitev vsakega območja na ujema s splošno zasnovo tega območja . Dosledno, učinkovito razsvetljavo omogoča igralcem , da igrajo svojo karto z maksimalno učinkovitostjo , medtem ko neustrezna razsvetljava omogoča navigacijo in boj težak . Nikoli ne zapustijo območje, ne sveti , tudi če narava na tem območju omogoča zapusti neosvetljenih območno zdi naravno , kot kanalizacijo in predorov . Kupi kupi notranjost in zunanjost

Ustvari izravnavo notranjih in zunanjih lokacijah pri ustvarjanju zemljevida , in ustvarjanje naravnega videza povezav med zunaj in znotraj. Zemljevidi , ki pusto preveč proti notranjosti ali na zunanjih lokacijah so dolgočasni in bodo imeli koristi razredov da excel v tem okolju , medtem ko zmanjša učinkovitost drugih razredov . Mešanice notranjost in zunanjost spodbuditi oči in pustite, vsi razredi , ki igrajo na enako učinkovitostjo
Informacije

beta Release različice vaših zemljevidih ​​v rednih intervalih v razvojnem procesu . Vsak igralec, ki preizkuša svoj ​​zemljevid lahko zagotovijo povratne informacije o zemljevida zasnovo in poudaril, spregledov in ponuja možne poti prihodnjega oblikovanja. Sprošča več različic beta bo tudi lažje odpraviti težave z zemljevida načrtovanja , reševanju vprašanj v dobro razvitih območjih bo težje in zamudno, kot je reševanje vprašanj na področjih, ki so bila ustanovljena pred kratkim .

Uspešnost

Monitor potrebna sredstva za svoj ​​zemljevid med procesom razvoja . Virov intenzivna zemljevidov lahko videti privlačna v fotografijo , ampak znižanja tečajev frame bo igro na zemljeviduzatika izkušenj . Split velike , območja intenzivnih virov v manjših območjih s stene, hribe in barikade . Manjše površine omogočajo tudi bolj intimen boj in da lahko igralci lažje naučijo postavitev zemljevida .

Dodaj odgovor