Magic Pravila igre The Gathering Card

MagicGathering jepriljubljena igra s strategijo kartica prvi izumil ga je Richard Garfield kot študije pri matematični verjetnosti . Čarovniki obale,podjetje, ki ima v lasti igro s kartami , požela prednosti v igri je ogromen popularnost skozi leta 1990 , razvoj sistemov za igro na turnirju in vodenje hobi trgovin v poslovanje po vsej državi . Pravila za igro lahko traja nekaj iger , da navaditi , vendar osnove so dokaj enostavno , da bi obvladali . Materiali, ki so potrebni za predvajanje

Vsak igralec of Magic The Gathering bodo potrebovali krova Magic kartic (imenovanoknjižnica ), ki ga sestavljajo s predvajalnikom najmanj 60 posameznih kartic. Igralec bo prav tako potrebujejo določeno obliko števca zasledovanje svojega življenjskega skupaj skozi igro. To se lahko obarvana bisere, posebej ustvarjena “Življenje števec “, ali enostavno svinčnik in papir . Vsak igralec začne igro z 20 življenja
Cilj igre

igralec pa lahko osvoji igro MagicGathering na enega od dveh načinov: . Zmanjšatinasprotnika skupno življenje na ničlo ali nositi nasprotnika navzdol, dokler nima nikakršnih kartic pustili , da iz njegove knjižnice . Igralec dosega nalogo whittling življenje proč od svojega nasprotnika, ki jih s svojo kosilnico pozovejo bitja in uroki v boju v njegovem imenu .

Komponente Osnovne Magic Deck

obstajajo Pet barv v MagicGathering : bela, zelena , modra, rdeča in črna . Vsaka od teh barv predstavlja drugačen slog magijo in uroke , ima zemljišče (za generiranje urok vlivanje moči ) in bitja , povezane z njo in edinstvene prednosti in slabosti. Večina nadstropji za Magic so zgrajene z uporabo dveh barv. Osnovni dvobarvni MagicGathering paluba, bela in zelena , bi izgledala nekako takole : 12 Gozdovi in ​​12 Plains (zemljišče ) , 10 bele bitja , 10 zelenih bitij inmešanica 16 bela /zelena uroke
< . br >
Card Omejitve so

Igralci omejena v smislu , koliko vsake imenom kartico lahkoMagic krov . Na splošno lahkonajveč štiri izvode katerih koli bitje , urok ali artefakt treba vključiti v palubi , čeprav ni omejitev obstaja, o tem, koliko zemljišča lahkoigralec uporabi . Obstajajo edinstvene ali ” legendarna ” kartoni v MagicGathering in so označeni kot taki v igralno karto . Samo, da je dovoljeno na Magic krova ena od teh kartic (obeh legendarnega kartice ).

Ideja je zgraditi Magic krova vključuje kartic sestavni del igralčeve zmagovalno strategijo v količinah po štiri , medtem ko tudi kartice, ki lahko pride v poštev le v nekaterih igralnih situacijah v količinah enega ali dva. To poganja verjetnost dobili uporabne kartice višje in situacijsko kartice nižja.
Turn Struktura

Igra je razdeljena v zavojih , v kateriigralec poskusi za uroke in prikliče bitja od svojega Magic krova , da se uniči svojega nasprotnika . Igralec začne igro s črpanjem sedem kart od svojega krova. Če ni zemljišča ( bistvenega pomena za litje uroke in vabljenje bitja ), ki ga na tej prvi poteg s palube , boigralec pokaže svoje na roko , da svojega nasprotnika , shuffle in pripravi znova.

Vrsti, se začne s črpanjem enega kartico iz lastne knjižnice igralca , nato predvajal zemljišča ( kot je golo ali gozd) kartico . Samo ena zemlja kartico lahko igral na igralca izmenično . Naslednjiigralec lahko uporabi to deželo , ki ustvarja eno mana svojo ustrezno barvo ( Plain je belo , in Forest je zelena), za uroke /poklicati bitja iz njegove roke . Vsaka kartica v MagicGathering bo imelo svojo ceno ulivanja v zgornjem desnem kotu. To bo pokazal barve Mana in količino potrebnega , da se to karto v igro . Nekatera bitja in uroke so igrali zelo hitro , medtem ko močnejše uroke /bitja , da traja nekaj ovinkov za izgradnjo potrebne mana , da glasuje . Ko jezemljišče se uporablja za mana , da odda urok ali prikliče bitje v igro , se ne sme uporabljati, dokler igralčev naslednji zavoj.
Napadanje nasprotnika Na

na splošno bitja v MagicGathering , so rekli, da imajo ” vabljenje bolezen “, s tem, dabitje ne more napasti nasprotnikaturn je prinesel v igro . Za napad na nasprotnika ,player ” pipe “, njegovo bitje, tako da ga zavrtite v stran , ki označujenapad je v teku. Njegov nasprotnik uporablja svoje bitja v akciji, v poskusu , da blokira napad. Vsako bitje, bo imel moč in žilavost vrednost na spodnjem desnem kotu svoje kartice , ki kaže , koliko škode se ukvarja in kako poškodujete , lahko traja .

Če ima nasprotnik igralčeva bitja, ki so na voljo , da blokira napad , bitja Ukvarjamo poškodbe med seboj . Če jeskupna škoda obravnavala dosega ali presega vrednost žilavost , stvorovo se odstrani iz igre in položi v zavreči kupu besedilu ” pokopališče “. Če imanasprotnik nima bitja v igri , da se blokirajo , ješkoda, s katerimi se trguje neposredno z njim ( odšteje od svojega 20. življenjskem skupaj ) . Bitje lahko napadejo samo enkrat na vrsti .

Dodaj odgovor