Kako Izračunajte sipanje Angle

Sipanje jefizikalni proces , ki vključuje spremembo poti predmeta , ko pride v stik z drugega predmeta. Na primer , kobiljard krogla zadene še eno v mirovanju na mizo , pot do prve spremembe. Kot rezultat tega učinka ,drugo kroglo tudi začne premikati v neki smeri . Kot pri kateriprva žogica raztrese off drugega žogo imenujemosipanje kota . Pri enostavnih objektov , kot so biljardnih krogel , se ta kot lahko enostavno izračuna z uporabo fizikalnih zakonov gibanja . Navodila

1 < p> Narišite 6 cm dolge ravne črte na kos papirja . Nariši majhen krog s polmerom približno 1 cole na eni strani linije tako , da je središče kroga je na liniji . Ta krog predstavlja telo v mirovanju . Opomba določa svoj ​​polmer na papirju . Vzemimo, da jepolmer 1 cm , da je R = 1 cm . Narišite drug krog na drugi strani linije tako , da je njeno središče 1/2 palca proč od linije . Narišite linijo vzporedno s prvo linijo , ki poteka skozi središče drugega kroga . Izmerite razdaljo med obema črtama pomočjo ravnila . Pokličite ta razdalja B . Vzemimo, da je ta razdalja 0,5 palca , da je b = 0,5 palca .
2 < p> Divide b z R pomočjo kalkulatorja in pokličite to številko x. V našem primeru :

x = b /R = 0.5 /1 = 0,5
3 < p> Vnesite vrednost x v računalu in pritisnite INV in COS pri dedovanju . izračunati inverzni kosinus x . Pritisnite gumb za množenje (x) in 2 na računalu in nato pritisnite enter pomnožiti odgovor z 2.zahteva sipanje kot ” theta ” bo prikazan na kalkulatorju. V našem primeru : .

theta = 120 stopinj

Dodaj odgovor