Mattel Kids igre

igre Mattel za otroke segajo od klasičnih iger na tekmovanjih party , kjer igralci reagirajo verbalno . Ti vključujejo tako enostavne igre s kartami , kot so Go Fish , namenjene zelo majhnim otrokom do naprednih strateških iger , kot so ” Othello ” za tweens . Ti naslovi so splošno znani , vendar nekatere druge Mattel igre uporabljajo iste osnovne elemente . Smešna zgodba Maker

igra s kartami Silly Story Maker traja manj kot 30 minut. Otroci s skupnimi močmi ustvariti zgodbo, od kartic , ki vsebujejo prepoznavne podobe . Igralci morajo uporabiti to sliko začeti ali nadaljevati zgodbo . Povrsti zmanjka , se vsi akterji morali spomniti dejstva o pravkar ustvarili – zgodbe. Otrok se spomnimo največ dejstva zmaga igro . Njena priporočljivo za starejše od 5 let . Jezik jezik jezik jabolk za jabolka Junior jezik jezik

jabolk za jabolka Junior jeigra s kartami , ki pomaga tudi otroci učijo in izboljšajo svoje razmišljanje spretnosti. Vsak igralec nariše ” stvar” kartico in “Opis” kartico. Igralec mora uporabiti domišljijo , da bi logično povezavo med stvarjo in opisom . Sodnik nagradi igralca, ki daje najbolj ustvarjalni odgovor. Igralec z največ točkami zmaga. Priključki lahko obilne , saj imaigra več kot 570 kartic . To je priporočljivo za starejše od 9 let .
Izvaliti !

Izvaliti ! je- besednjak poganja igro . Igralci ” Izbrbljati ” odgovore na vprašanja . Igralec z pravilen odgovor dobi premakniti igro kos naprej na igralno ploščo . Če igralci Izbrbljati napačne odgovore , morajo ostati tiho , dokler nekdo odgovori na vprašanje . Prvi igralec premakniti igro kos popolnoma okoli sveta zmaga. Izvaliti ! zahteva tri ali več igralcev in je za starost 10 in navzgor. Junior različica je na voljo .
SKIP – BO Deluxe

družabne igre Skip -Bo Deluxe je namenjen otrokom, 7 in starejši. Vsak igralec ali ekipa prejme 30 stranjo navzdol igralne karte od trgovca . Te kartice tvorijo igralca ” zaloge ” kup . Igralci pripravi dodatnih kartic in zavrzite kartice iz svoje ” zaloge” pilotih , ki temeljijo na naboru pravil igre . Igralec ali ekipa , ki odpravlja svoj ​​” zaloge” Prva zmaga igro .
UNO MOO !

UNO MOO ! otroci 3 leta in se lahko učijo o kmetijstvu , kot se ujemajo živali in druge podatke . Tekmalahko temelji na sliki v vrsti ali njeno barvo. Modra krava , na primer, se ujema z drugo kravo ali katero koli modro figuro v igri . Ujemanje številke gredo v hlev . Igralec, ki zaokrožuje vse svoje podatke najprej in jih dobi v hlevu zmaga .

Dodaj odgovor