Kako igrati Trouble !

Trouble ! je ena tistih iger , ki dobi prenašala iz roda v rod . To je dokaj enostavna in kompaktna . Pravila so preprosta , preveč. Trouble ! lahko ohranite svojo družino zabavali ure in ure v času in zagotavljajo neskončne smeh in fun.Things , kar potrebujete
Trouble ! gameset s plošče, kocke in barvne kljukice
Proste Prikaži več navodil

1 < p> Začnite z igro Trouble ! z dajanjem barvastega kalibre v ustreznih barvnih luknje na robu plošče . Vaši nasprotniki bi morali storitienako. Uporabljajte samo kalibre , ki jih boste potrebovali za igro. Ostali pa lahko shranite.
2 < p> Pop kocko v sredini plošče . Oseba, ki dobi največje število gre najprej inigra nadaljuje v smeri urinega kazalca . Vaš peg ne more biti nikoli preselil iz začetnega položaja , razen če ste pop6. Nato lahko napredujemo . Ko je6 izstrelil lahko izberete bodisi premakniti klin od domače baze ali eden od vaših kljukice , ki so se že preselili iz njega .
3 < p> Premakni kaliber naprej število čas , ki ustreza številu izskočeni jih kocke . Če ste pop 6 dobite pa še . Vsakič6 je izstrelil , lahko še prideš na vrsto , dokler ne boste dobili 6.Cilj igre je , da bi dobili svoje kalibre nazaj v domačo bazo pred svoje nasprotnike storiti .
4

Vrnitev nasprotnikove kaliber nazaj v matično bazo pristane na njihovih barvne kljukice , češtevilka, ki jo je izstrelil vas postavi tja. Na primer, če ste pop 3 in ste pristali na nasprotnikovega zamašek, mora on ali ona vrne klin v svojo domačo bazo , kjer se je začelo . Bodite previdni, da ne boste dobili v težavah ! in se vrne domov.
5 < p> Approach vašega doma bazo in boste videli številke označene od 1 do 4 na krovu. To je, če želite, da vaše kljukice na koncu pristanejo . Lahko samo premaknete vaše kljukice v teh slotov , ko pop točno številko, ki jo potrebujete , da se premaknete do konca v luknje. Na primer, če imate klin , ki ga želite premakniti v režo za 4 , vi pa pop3 , potem ne morete premakniti v to režo . Morate pop 4 premakniti to posebno peg . Če imate druge kljukice na krovu, lahko izberete , da se premaknete eno od njih .
6 < p> Pop 4 s kocke in lahko premaknete zatič namesto označeno 4. Potem imate pop natančnega števila premakniti vaš naslednji klin v režo 3 in tako naprej . Land reže 1 , 2 , 3 ali 4 in ste varni od tega, da v težavah! in jih ni mogoče poslati nazaj v začetni položaj , ki ga nasprotnikovih kljukice .
7 < p> zmago v igri , ko sona mestih , označenih z 1 , 2, 3 ali 4. Če je vse svoje kljukice vaš nasprotniki želijo , lahko še naprej igra , kdo prihaja v drugo, in tako naprej .

Dodaj odgovor