Kako se pripravijo za Xbox

Xbox Live je bilo mogoče za celo razvojne eno osebo ekipe objaviti igre za Xbox in Xbox 360Stroški za vstop v razvojni program je relativno nizka . ; od leta 2010 , stane 100 $ za individualne licence za razvoj za Xbox Live marketplace.Things kar potrebujete
internetno povezavo
Proste Prikaži več navodil

1

Ustvari nobene umetnosti sredstva, ki jih boste potrebovali za vašo igro , vključno s prizori , modelov igralec znakov in sovražne modela. Ob predpostavki, da delate na dvodimenzionalno igri, lahko razvijejo vse te podobe v številnih grafičnih orodij, kot so Photoshop , Illustrator Inkscape . Če morate narediti tridimenzionalne sredstva ,brezplačen in open source Blender jedobra izbira
2

prenos Visual Studio ( glej vire ) in njene XNA vtičnikov . ; XNA je okvirza razvoj igre za Xbox . Ni potrebe za nakup strokovne različico Visual Studio , zato vas prosimo, da prenesete brezplačno ” izraziti ” različico ; tudi ni potrebe, da prenesete orodje za vse CLR ( skupni jezik runtime ) jeziki , saj lahko uporabljate C # samo razviti za Xbox. Prenašanje Visual Studio Express za C # in okvir XNA je vse, kar morate storiti , ko gre za zbiranje razvojnih orodij .
3

Launch Visual Studio . Boste pozvani , da izberete vrsto programa, ki ga želite delati . Morate izbrati možnost XNA za Xbox. Ti bodo nato pozvani , da ime svoje vloge in povedal, Visual Studio , kjer želite shranjena ; lahko shranite aplikacijo kjerkoli želite , tudi če je to na oddaljenem ali spletne pogon. Potem, ko ste vnesli te vrednote , bo Visual Studio ustvari nekaj kode , da se vaša prijava začeli.
4

Code vsi razredi , ki jih morda potrebujete za vašo igro . Zaradi številnih različnih vrst iger , da bi lahko prišlo do razvoja , ni mnenje , da bi se drži za vse možnosti . Primer igralec razred znakov bi izgledala nekako takole : class igralec { int zdravje; int moč ; } . To zelo osnovni vzorec ustvari razred za liki , ki imajo atribute za zdravje in moč. Očitno je, da boste želeli napisati meri razrede za svojo igro , ampakprimer je vodilo za kodo sintakso .
5

Kliknite na gumb ” Run” ali pritisnite F5 za začetek urejanja svoj ​​projekt . Prevajalnik bo preveril morebitne napake skladnje v vašem projektu ; sintaktične napake so vrstic kode , ki kršijo C # ‘s pravili . Boste morali popraviti vse in vse napake skladnje , preden boprevajalnik uspešno zbere celotno igro .

Dodaj odgovor