Zgodovina Computer & Video Games

Zgodovina video iger za računalnike in konzole znamk svoj začetek v obdobje po drugi svetovni vojni pa Ameriki. Industrija je imela svoje zastojev , vključno z industrijo nesreče leta 1977 in 1983 . Danes jeindustrija video iger , ki temelji predvsem v Združenih državah Amerike in Azije , s Japonskem Nintendo mordanajbolj prevladujoč trend – setter . Origins

14. decembra 1948, je bilpatent izdan Estle Ray Mann in Thomasa T. Goldsmith , za igro , imenovano ” katodno cevjo Zabaviščni Device . ” Ta predhodnik sodobne videoigre dovoliti igralcem, da prilagodite hitrost in smer , s pomočjo gumbov , rakete se je podala proti cilju . Tehnologija Igra je bila tako temeljna kot osem vakuumskih cevi . V začetku leta 1950 in 1960 , britanski računalniški znanstvenik Christopher Strachey in profesor AS Douglasu razvili druge prototipe za računalniške igre .
1970

Jeseni leta 1971, dve arcade igre, ” Galaxy igre ” in ” Computer vesolje” so bili izpuščeni . Prvi je bil razvit z Stanford University študentov in je bil na voljo le na tej univerzi . Slednji , čeprav je bil razdeljen na več kot 1500 lokacijah po vsej državi . Ustvarjalci ” Computer prostora , ” Nolan Bushnell in Teb Dabney , ustanovljenoproizvajalec video iger Atari , Inc je bilprvi album ” pong “, ki je imela enostaven za uporabo vmesnika in postalvelik hit . Leta 1970 , Magnavox izšla tudi prva konzola , Odyssey , skupaj s prvimi domov video iger .

1980

Leta 1980 ,prvi večji barvni video igre , ” Pac -Man ,” je prispel v arkadna obliki. V tem času , Atari je izdal Video Computer System, ki je postalaširoko prodajana konzola domov . Dve drugi proizvajalci igralnih konzol , Mattel in Coleco Industries , so velike deleže na trgu video konzoli . Čeprav so računalniške igre , ki so v 1970 , niso bili komercialno porazdeljene , saj se pogosto zlomil avtorsko pravo in so bili razviti na univerzitetnih osrednjih računalnikov . Med val domov računalniških nakupov v zgodnjih 1980-ih , igre, vključno z zgodnjim spletnih interaktivnih iger , postala široko dostopna. Leta 1983 , čeprav jeračunalniška igra industrija strmoglavilo , z več razvijalci zapira svoja vrata. Leta 1985 je izdal svoj sistem Nintendo NES .
1990

Leta 1990 ,kompleksnost video iger je velik korak naprej . Izboljšana grafika,večja stopnja strategije in boljša splošne proizvodne vrednosti pomagaldomov konzola industrija dosegla velik mednarodni trg , čez večji del prebivalstva . Mejnik igre tega obdobja so ” Myst “, ” Dune II “, ” SonicHedgehog “, ” Street Fighter ” in ” Alone in the Dark . ”

2000s

tekom prvega desetletja 21. stoletja , video igre gibalo med športna igra, preproste igre in zapleteni, zelo nasilnih iger . Igre, kot so ” Resident Evil ” narisal polemike za portret nasilja . V letu 2000 , domače konzole predstavil spletno igro , vedno večje vrednosti proizvodnje in širši nabor naslovov . “Sims “igro , ki temelji na avatar , je postalnajbolje prodajan računalniške igre doslej. Izšla leta 2006 ,Nintendo Wii rekordno publiko , ki se osredotoča predvsem na priložnostno – igranje iger z omejeno kompleksnosti in strategije.

Dodaj odgovor