Namizne igre , ki uporabljajo Marbles

V preteklosti so družabne igre imela kosov v zelo različnih oblikah . Od figure v ” Žal mi je “, da plastičnih pita klini za ” Trivial Pursuit , ” se ni nič bilo izven meja . Eden od najpogostejših igralna plošča kosov pa jemarmor . Marbles so povezani s starimi strateškimi igrami, kot so kitajski dama z akcijskimi igre, kot so ” lačnih lačnih povodni konji . ” Kitajski dama

kitajski dama jestoletne namizna igra za 2-6 igralce. Kitajski Šahovnica je oblikovan kot Davidova zvezda s šestimi točkami . Jamice na obrazu uprave držite frnikole v mestu. Igralci lahko samo premaknete marmorja v prazen prostor nad drugo marmorja. Smart igralci poskušali niz skupaj dolge skoke , da bi dobili frnikole na nasprotni – Side Star v najkrajšem možnem času . Zmagovalec jeprvi igralec premakniti vseh 10 njegovih frnikole na nasprotni strani.
Poslabšanje

” Poslabšanje ” je bil prvič predstavljen leta 1962.Cilj je, da premakniti vse svoje frnikole okoli sveta od začetka do doma. Die meti ugotoviti, koliko prostorov lahkomarmorja premakniti . Igralci se ne smejo posredovati svoje frnikole , in pristanek na marmor drugega igralca bo povzročilo , da se vrnejo na začetek . ” Poslabšanje ” bi lahko igral za do šest igralcev .
Mancala

mancala ještetje divjadi , sestavljen iz lesenega igralni plošči s 12 plitve jame urejen kot jajce škatli in velik oddelek na vsaki strani plošče . Cilj je zbrati največ frnikole v vašem prostoru , in trik nasprotnika v izgubili svoje frnikole prvi. Vsak igralec začne s tremi frnikole . Začenši igralec izbere marmorja iz njegove strani in pade ena v prazno jamo. Izmenjava igralčevo izkaže , vsak poskuša priti svojo zadnjo marmorja pristati v mancala (velik prostor) aliprazno točkovno na njegovi strani sveta.
Hungry Hungry povodni konji

otroško igro ” Hungry Hungry povodni konji se začne ” z štirje igralci dobili vsak po pet frnikole . Vsak igralec ima nadzor nad plastično ” povodnega konja “, ki je pritrjena na vzvod . Vsak igralec potisne “na repu ” svojega povodnega konja , da odprete usta in zgrabi frnikol v središču igralni plošči . Igralec z največ frnikolami zmaga.
Katera čarovnica ?

“Katera čarovnica ?” jezgodnje – ’70s era tridimenzionalna igralna plošča iz Milton Bradley s straši hišo temo. Hiša je bila polna pasti inigralec bi lahko s kartico, ki se imenuje nekaj slabega dejanji , ki jih je čarovnica poteka. Ena čarovnica padla ” whammy žogo “, da bi izbrisala vse na svoji poti . Whammy krogla je bila dejanskomarmorja , ki ga je bilo treba padla navzdol žleba dimnik v sredini hiše . Vsak igralec, ki so jih prizadele te spada marmorja moral vrniti več prostorov .

Dodaj odgovor