Kako narediti trener na Insaniquarium

” Insaniquarium ” jeakvarij igra, kjer jecilj , da obdržite svoj vodnih prijatelje varni, zdravi in ​​srečni , medtem ko plavajo okoli pobral različne dragocenosti . Lahko spremeni funkcije v igri , ne s strani projektanta , da pridobi neomejene življenje , hrana, naboje , školjke in predmete. Toda, ko ste spremenili to skozi RAM spominskih procesov , spremembe niso stalni in morate narediti spremembe vsakič, ko igrate igro . S tem, trenerja vadite igro , da bi spremembe s klikom na gumb . Navodila

1

prenesti in namestiti RAM pomnilnika skener za skeniranje igre procese . Poglej za programe, kot so iskanje T , Memory Taksist programsko opremo ali Cheat Engine , ki vam pomaga najti procese , ki jih potrebujete v RAM .
2

Start ” Insaniquarium ” Igra . Bodite pozorni na število življenj , število školjke , hrana pelete ali več krogel , ki jih imate . Zapišite si številko, ki jo želite spremeniti. Začasno ustaviti igro , kot običajno.
3

Odprite program spomin optičnega bralnika in izberite gumb “proces” za prikaz, ki se uporabljajo postopki . Kliknite na ” Insaniquarium ” igre s seznama možnosti , ki se pojavljajo . Kliknite prvo ikono z lupo, ki je na kartici procesov , da se odpre polje za iskanje . Izberite ” natančna vrednost ” in ” 1 bajt ” kot nastavitvah . To bo omogočilo, program za iskanje točno vrednost, ki jo želite spremeniti v programu.
4

Odprite igro in opazujte vrednost predmeta, ki ga želite spremeniti. Zmanjša igro in se vrnete v program optičnega bralnika . Vnesite vrednost, ki jo opazili . Kliknite “OK” in opazilveliko število procesov se pojavljajo v tej vrednosti . Ta številka je prevelika, da bi našli točno predmet, ki ga iščete , tako da boste želeli še navzdol zožiti seznam .
5

Nazaj na okna igre in vstopite v način predvajanja . Namerno izgubili enega od predmetov , ki jih poskušajo spremeniti . Opomba novo vrednost predmeta znižala za eno . Začasno ustavite igro .
6

Ponovno odprite program za skeniranje . Opomba drugo ikono povečevalnega stekla pod ” Procesi ” zanka . Klikni na to ikono in vnesite novo vrednost pod iskalno polje , ki se pojavi . Upoštevajte, da se zdi manj procesi v oknu pod to številko . Vrniti v igro , zaženite način za predvajanje in spet zmanjša vrednost po enega. Premor in zmanjšanje igro , da se vrnete na bralnik . Ponovite iskanje ste jih naredili pa vpišite novo nižjo vrednost. Kliknite “OK” in opazilištevilne procese spet zmanjša . Upoštevajte, da so zdaj le samo 1 do 3 procesi v oknu .
7

igrati igro znova in znova zmanjšali predmet po enega. Začasno ustaviti igro in se vrniti k uporabi optičnega bralnika . Kliknite drugo ikono povečevalno in spet zmanjša vrednost po enega v iskalno polje . Kliknite na enega procesa , ki se pojavi zamrzniti predmeta in vam neomejene količine predmeta.
8

Prenesite in namestite igro trener komplet kot trener Maker Kit , Game Trainer Studio ali Magic Trainer Creator . Odprite trener komplet ki ste ga izbrali za prenos in zmanjšanje ga v orodno vrstico . Pustite okno procesa RAM odprto in dal igro v načinu predvajanja .
9

Izberite ime projekta za trenerja v programu trener kit in kliknite »Ustvari «. Poiščite ” Vstavi ” zanka , ki je v večini trenerjev je pod ” dialog” tab . Naredite dva gumba z uporabo ” gumba ” možnost. Z desnim gumbom kliknite prvi gumb in kliknite “Properties . ” Spremeni v položaj “ON” . Desni klik na drugi gumb , izberite “Properties” in spremenite položaj na “OFF “.
10

Ponovno programske opreme proces RAM in kliknite prvo povečevalno steklo . Izberite program igro iz seznama postopkov , ki se pojavi
11

Opomba popravljeno kodo, ki je videti takole pojavi v osrednjem oknu : .
Krpar scenarij : ” Poke 48D87E 90 90 ”
nepopravljen scenarij : ” Poke 48D87E 89 01 ”
dejanski obliž in nepopravljen pisavi se lahko razlikujejo odzgoraj, temveč bodo navedene v teh kategorijah
12

Highlight in . kopirajte kodo pod zakrpane kategoriji scenarija. Vrni se na uporabo programske opreme igre trenerja in desni klik ” Button 1 . ” Izberi ” Pisanje Memory Dejanja ” in prilepite popravljeno scenarij , tako da izgleda nekako takole : ” Poke 48D87E 90 90 ” (ali karkoli je vaš zakrpana scenarij opredeljena kot ) . Kliknite “Apply” , da nastavite ukaz gumb scenarij .
13

Desni klik na gumb ” 2 ” in izberite ” Ustvari pomnil dejanja . ” Prilepi unpatched scenarij tukaj . Kliknite na ” Apply”.
14

Izberite “Build Settings” in potem dvakrat kliknite na ime trenerja ste jih naredili . Kliknite na “Build Project ” gumb in počakajte, daprogram zbere . Zaprite vse programe in ponovno odpreti Insaquarium igro in program usposabljanja igre . Kliknite gumb 1 , da vklopite trener na med igranjem igre .

Dodaj odgovor