Kako narediti igro za Science Fair Project Uporaba Marbles

Marmor igre lahkovelik hit na znanstvenih prireditvah . Nekatere igre raziskati viskoznost tudi različne tekočine ” , ki se nanaša na to, koliko se upreti tok. Nekaj ​​tekočine , kot so voda , se lahko preselil v relativno kratkem času , medtem ko druge , kot so med, trajalo veliko dlje . Marmor Igra lahko deluje tudi kot poskus , če ste ustvarili hipotezo , ali izobraženi ugibati , preden boste opraviti preizkus glede tega, katere tekočine bo najbolj upirajo marble.Things boste potrebovali
5 kozarcev , 1 pint vsak
1 deci medu
1 deci olje oljne repice
1 deci vode
1 deci slane vode
1 deci mleka
5 frnikole
Proste Prikaži več navodil
1

Napolnite stekla z drugo tekočino , doklertekočina 2 cm od vrha stekla . Ne mešajte tekočin .
2

držite marmorja čez en kozarec . Treba je tudi z odprtjem stekla . Ustanovljen štoparice . Sprostite marmor in začeti časovni s štoparico ob istem času . Nadaljuje , da naj nadaljuje vožnjo , doklermarmor doseže dno kozarca.
3

Turn off štoparico , komarmor doseže dno in zapis časa . Ali to z vsakim kozarcem . Kar marmor dosežedno Prva jenajmanj viskozen . Marmorja , ki doseže dno zadnje jenajbolj viskozen .
4

Nastavite projekt na področju znanosti pošteno in pustite druge študente, da uganiti, katere tekočina , preden jim omogoči izvedbo poskusa najbolj viskozen .

Dodaj odgovor