Kako igrati Patolli

Če menite, da še nikoli niste slišali za Patolli , se motite. Patolli jeime igre stari Azteki igral , vendar je še vedno igral s svojim modernim imenom, Monopoly . To je enostavno igrati, in ga naredi dober uvod v razredu za lekcijo o Indijancih ali kot spremembo hitrosti od televizije in videoiger . Tudi če nimate igralno desko in kosov , lahko hitro narediti sami s postavkami okoli vaše hiše. (Glej sklic ) tisto, kar potrebujete
Patolli krovu ( glej vire )
5 velikih , ravno fižol ( npr. lima , maslo , ali Fava )
pisalom
12 igralnih kosov ( 6 rdeče in 6 modra)
2 igralca
Proste Prikaži več Navodila

1

Draw piko na eni strani vsakega od petih fižola . Ti bodo delovali kot kocke za igro .
2

razdelite igralne kose enakomerno med igralci , ki daje en igralec vseh 6 rdečih kosov in drugega igralca vseh 6 modrih kosov.

3

pretresite vse fižola v svoje roke in jih vržejo na krovu , kot da ste metali kocko . Preštejte število pik , ki pristanejo up . Vaš nasprotnik bo to ponoviti intisti z največ točk navzgor gre prvi.
4

Roll fižol. Vam bo dovoljeno , da eden od vaših kosov na krovu, če je samo ena pika obrnjena navzgor ( rezultat enega ) na fižolu . Če ne, je tvoj nasprotnik na vrsti . Rezultat enega jeedini način, da se premaknete enega od kosov na krovu in v igro .
5

Postavite kos na krovu na startni trgu po valjanju rezultat enega . To jekvadrat v zgornjem levem kraku najbližjem tik pod štirimi center kvadratov. Na vaš naslednji korak , da lahko premikate ta kos okoli sveta . Če ste rezultat enega na drug zvitek , lahko premaknete en kos na igralni plošči .
6

Roll fižol na vašem naslednjem zavoju , in premaknite kos navzdol , da roko do vrha , potem pa nazaj gor prek kvadratov center in nadaljuje okoli sveta v smeri urinega kazalca , dokler ne pridete do končne prostora . Konec je v zgornjem desnem kraku na desni strani začetno prostora . Bliža konec vam omogoča, da odstranite svoj ​​kos iz igre .
7

znebiti preobrat, če bi bil vaš roll pristalo svoj ​​kos na nasprotnikovo trgu .
8

Vrni svojega nasprotnika na začetku , če vaju zemljišča v središču štiri kvadrate ob istem času .
9

Bodite drug zavoj , če pristanejo na enega od dveh zatemnjene krajih na konicah vej .

10

Še naprej se izmenjujejo vozni in premikanje kosov okoli sveta . Zmagovalec jeigralec, ki dobi vse svoje kosov off krovu prvič .

Dodaj odgovor