Pravilnik o Igranje 10.000 Dice Game

10.000 kocke igro, včasih označuje kot Farkle , se hitro učijo , ko imajo igralci dobro razumevanje osnovnih igralnih in točkovanja pravili . Cilj igre je, da se kopičijo toliko točk, kot je mogoče z valjanjem posebnih kock v različne kombinacije številk . Uspešen igre zahteva skupni rezultat 10.000 točk . Z nekaj sprememb pravilnikov ,igra postane bolj zanimivo in strateško . Zagon igre
< p >Igra 10.000 se igra s šestimi kockami in dva ali več igralcev . Vsak igralec vrže eno kocko , inoseba, ki z največjim številom začne. Ko je na vrsti igralca več , so kocke prenesejo v smeri urinega kazalca do naslednjega igralca .
Game Basics

Igralci nabirajo točke , kot so kocke . Z vsakega zvitka , morajo igralci v prahi najmanj eno točkovanja kocke . Če niso bili točkovanja kocke valjane , turn igralca je prevzel in kocke se prenesejo na naslednjo osebo. Igralec ima možnost, da roll preostale kocke ali ustavi in obdrži ne glede na točke so zbrani . Točke je treba oceniti pri vsakem zvitku aliturn je konec in vse točke v prahi zaseže ; Rezultat je nič . Čeigralec uspešen na razveljavitev vseh šest kock z več zvitkov , se ji dovoli, da spet roll poskusiti in se kopičijo več točk.
Točkovanje

vozni eno enaka 100 točk ,pet je enaka 50 točk in tri tiste je enako 1000 točk . Vozni tri dvojke , trojke , štiric , petic ali šestic je enaka času nominalni vrednosti 100. Na primer , vozni tri dvojke ( 2,2,2 ) je enak dvakratniku 100 ali 200 točk , medtem ko tri petke (5, 5,5) je enaka petkratni 100 ali 500 točk . Če valjanihnaravnost ( 1,2,3,4,5,6 ) ,točka Skupno je 3.000 točk . Trije pari so vredni 1.500 točk .
Točkovanje Primer

igralec vrže šest kocke . Kocke valjane so 1,1,2,3,3,5 . Se odloči, da razveljavi dva tiste in pet za vseh 250 točk . Ona ima na izbiro , da roll preostale tri kocke ali reje 250 točk in končala svojo pot. Odloči se , da roll preostale kocke in zvitkih 1,2,4 . Ona oblikuje še eno zadodatnih 100 točk . Njena skupna doslej je 350 točk . Ona ima spet možnost, da roll ali ohraniti točke in končala svojo pot. Odloči se , da roll preostala dva kocke in tokrat kocke prišli do 3,4 . To niso točkovanja kocke in zato izgubi svojo ovinek in vse nabrane točke. Zvitki kocke ni mogoče kombinirati s kockami , ki so že v prahi. Na primer , na prvi roli sta dve tisti v prahi za 200 točk in na roll dveh , je še eden zviti. To se ne more kombinirati z prvima dvema narediti kombinacijo treh tiste za rezultatom 1000 točk .
Člen Variations

Da biigro bolj zanimivo, igralec mora roll 500 točk v zavoju , preden se mu dovoli , da začnete točkovanje . Čeigralec vrže štiri ali več dvojk , je njegova celotna ocena obrisati in se začne več kot nič. Igralec, ki vrže šest od vrste zmaga igro avtomatično . Da bi pospešili igro, lahkoskupno število točk , potrebnih za zmago je treba zmanjšati na 5000 .

Dodaj odgovor