Kako narediti Xbox360 igre

Kako naj bi porabili svoj čas , ko se ne igra vaš ljubljeni Xbox 360? Izdelavo sladke iger za druge ljudi, da igrajo , seveda . Zahvaljujoč v veliki meri na Xbox Live in programom XNA razvoj, da je lažje kot kdajkoli za proizvodnjo in distribucijo svojo igro . Vse, kar potrebujete za začetek je programing sposobnosti in odlično idejo . Navodila

1 < p> Design koncept igre . Napisati zgodbo za svojo igro . Odločite se, kaj bonaslov vaše igre bo. Če jepreprosta arkadna slog igre vsaj odločiti, kaj je cilj igre je . Organizira svoje ideje na papirju , bodejanska vzpostavitev igri teče bolj gladko in vas vodi od morali iti nazaj in se veliko sprememb kasneje .
2

Ustvari koncept art . Vzemite svoje ideje, da umetnik , ali če ste umetniško nadarjeni , ustvarite svoj koncept art . Koncept art je umetnost , ki služi kot referenca pri ustvarjanju vizualnih elementov. Koncept art se lahko uporabijo tudi za naslovnico ali za promocijske namene . Najdete ton umetnikov na deviantart.com . Obstajapovezava za deviantne umetnosti v poglavju Viri . Pregledajo svoje delo in najti nekoga , čigar umetniški slog bi dopolnil svoj ​​koncept. Napiši predlog sporočilo pove , kakšno umetniško želite in kaj ste pripravljeni plačati . Ko imate umetnost , imate osnovni scenarij , zgodba , objektivno in vizualne vidike svojo igro , da je čas zapravo delo začne.
3 < p> Program igro . Poleg tega, samo pisanje kode , boste ustvarili tudi glasbo in zvočne učinke , in igrajo preizkusiti končni izdelek znova najti glitches . Razen če steračunalniški genij , vaše igre je preprost , ali imajo neomejeno časa, da razvijejo igro, boste potrebovali pomoč. Lahko bi ustanovili družbo in najem osebja ali samo oddajajo nekaj dela . Najdete samostojni programerji na straneh, kot so elance.com . Obstajapovezava za Elance v poglavju Viri . Na tej stopnji bi morali imeti tudi v mislih obliko za igro . Z drugimi besedami , bo za Xbox Live naslov ali na voljo na disku ?
4

Copyright vaš končni igro. Razen, če boste sami objavijo , je pomembno, da to storite , še preden zaženete vaš naslov za zaščito vaše ideje , preden začnete kaže na založnike. Na
5

Get your game objavljeni . Boste imeli možnosti. Self – objavljajo preko Xbox Live , najti založbo objaviti svojo igro , ali pa ustvarite svoje in- house založbo . Založniške družbe bodo plačali za proizvodnjo diskov in ponavadi pokrivajo večino stroškov trženja. V zameno bodo prevzeli del dobička . Če iščete za založnika in to je tvoj prvi naslov , verjetno boste morali delati z manjšimi podjetji. Ne vzame poguma ; velika podjetja , kot so Electronic Arts lastnik desetine podjetij programske opreme , in tako pogosto ne objavijo iger iz neodvisnih podjetij ali samohranilci programerjev. Self založništvo je tako enostavno, kot da bi plačal letne pristojbine v App Hub in oddajo svojo igro . App Hub jespletna stran ustvarjena za zagotavljanje orodij in podporo za indie razvijalcev iger . Obstajapovezava v poglavju Viri .

Dodaj odgovor