Kako narediti bonus oder na MUGEN

Pretepaške igre navijači želijo poskusiti svojo roko na ustvarjanje lastnega meri 2D spopadov igra lahko poskusite priljubljenega programa ustvarjanje spopadov igra Mugen . Na voljo kot brezplačen prenos , MUGEN omogoča igralcem, da ustvarijo svoje lastne prilagojene znakov in bonus stopnje , ali pa preprosto prenesete in uvozite tistimi, ki jih spletni Mugen skupnosti ustvarili. Čeprav MUGEN jezapleten in zahteven program, da se naučijo , lahko začnete z gradnjo malih osnovno stopnjo z novim znanjem in background.Things boste potrebovali urednik
MUGEN
Image
Proste Prikaži več navodil

1

Načrt za vaš oder , preden začnete postopek . Boste želeli oder , ki je vabljiva in dovolj zapleten , da bo pozornost igralca , vendar dovolj preprosta, da reševanje kot prvi projekt.
2

Draw ali prenesete grafike za vaše odru v ospredju in ozadje in shranjevanje datotek z PCX podaljška . Tu lahko najdete koristne vire na spletnih straneh MUGEN skupnosti .
3

Spreminjanje višine vašega novega in slike za ozadje za najmanj 240 pik , minimalno zahtevo za MUGEN . Če so vaše grafike premajhni, jih preprosto raztezanje v vašem urejevalniku slik bo ustvarila sliko nizko kakovost . Namesto tega , razmisli del slike in ga podvajali za kritje dodatnega prostora .
4

ustvariti nov SFF datoteko v Fighter Factory in dodajte v ospredju in ozadju slike . Prepričajte se, da SFF in slikovne datoteke se nahajajo v isti mapi . Druga možnost je, lahko začnete s kopiranjem eno od privzetih fazah in preprosto zamenjavo datoteke, grafične s svojo.
5

Set ” Group” Polje pri obeh slik na 0. . Nastavite ” sliko ” polje na 0 za ozadje in 1 za ospredje.
6

Izpolnite v “X” in “Y” vrednosti za vsako sliko . Te vrednosti kažejo naodmik za slike , alištevilo točk , ki jih želite vsaka slika , da se premaknete od roba zaslona. Igrajo s temi številkami , dokler so vaša ozadja in ospredja v udobnem položaju, brez praznih prostorov .
7

Kopiranje DEF datoteke iz obstoječega fazi in jo odprite v beležnici . Lahko uporabite eno od datotek iz privzete fazah , če želite.
8.

Spremenite ” boundleft ” in ” boundright ” Vrednosti, ki ustrezajo vašemu projektu . Tu lahko najdete boundright z odštevanjem 320 pik s širino svojega znanja in pravic, slikovno datoteko in delimo z dve . Boundleft bo enaka negativna boundright . Na primer, če je vaša slika je 400 slikovnih pik , vaš boundright vrednost je 40 in vaš boundleft vrednost je -40 .
9

Dodajte vašo ” boundhigh ” vrednost, ki se odšteje 240 od vašega ospredju višine slike in pomnoži s -1 . Na primer, če je vaša slika 300 slikovnih pik , vaš boundhigh vrednost -60 .
10

Uredite ” zoffset ” vrednost , če se pojavijo znaki v igri , da lebdijo nad fazi ali potopi vanjo. Boste morali poskusiti različne vrednosti , dokler se ne počuti dobro. Pri prvem testu , poskusite vrednost 200.
11

Nastavite ” ploščice ” vrednost pod ” BG hrbtu« z ” 1.0 ” in” maska ​​” vrednost “0”. To povzroča vaše ozadje zanke večkrat kotigralec premika naprej in nazaj .
12

Nastavite ” masko ” vrednost pod ” BG terenu” do 1 . Ta pravilno uvaja preglednost med ospredju in ozadju .
13

Odpri Mugen in naložiti novo fazo .

Dodaj odgovor