Navodila za Phase 10 Twist

Faza 10 je bil eden izmed bolj priljubljenih iger in zdaj je faza 10 Twist . Ta igra ima enak koncept faze 10, vendar dodaja twist z drugo ploščo innekaj dodanimi kartic prinese nekaj novega razburjenje že ljubil – Phase 10. igri . Navodila
Set- up

1

ločene referenčne kartice iz faze 10 kartic in kraj okoli sveta za vse videti.
2

Postavite Twist Phase 10 kartice v imetnika twist.
3

držalo Twist kartice v središču igro krovu .
Igra
4

Deal 10 karti, obrnjeni navzdol , za vsakega igralca . Deck vsebuje oštevilčenih kartic v različnih barvah , incilj igre bo zbiranje skupin kartic z isto številko , isti barvi ali pa oboje.
5

Postavite preostale kartice obrazom navzdol v eno od rež v središču igro krovu .
6

Obrnite prvih treh kart in jih postavite v vsaki od ostalih treh poglavjih , ki ustvarja tri zavržkov podporniki.

7

Igraj se začne z igralcem levo od trgovca . Igralec lahko vzeli kartico iz žrebanja kupa ali katerokoli izmed pilotov zavržkov . Z vsakim vrsti , jeigralec videti, da zbere fazo ( ali zaporedje kart ), ki je naslednji v vrsti za njim . Vi se bo začela prva faza , ki je tri serije tri in premikate skozi fazo 10, ki je devet kartic eno barvo. Ti morajo izpolniti faze v redu. Oseba, ki deluje skozi vseh 10 faz zmaga igro .
8

želite končati vrsti določata zaključeno fazo ali zavreči na enega od pilotov zavržkov . Ko je faza določeni lahko igrajo na faznih pilotov koli druge igralčevih istega tipa , da bi se znebili neprimerljivo kartic , kot si videti, da gredo ven in na koncu roko .
9

Igralci bodo premakniti svoje figure po vsaki strani in mora imeti naslednjo rundo za fazo , na kateri so zemljišča v naslednji igri . Oseba, ki ne zmanjka kart , s čimer se je končala z roko , premika tri prostore na krovu, kdo določa fazo premakne dveh prostorov in nobene faze navzdol je en prostor .
10

Če igralec pristane na twist prostor , ona odloči, da bo v fazi ona bo igral naslednji od zasuka krova , ali ona lahko igrajo fazo na prostor na levi ali desni strani prostor twist. Če seigralec odloči , da igrajo z vrtljivim krova , so njeni gibi na krovu, za to pa podvojilo. Če ona ne določa zahtevane faze v tej strani , moraigralec premakniti za eno mesto nazaj .
11

Igra se konča, ko jeigralec opravil fazo 10 .
< Br >

Dodaj odgovor