Kako narediti Lycanthrope znakov v Dungeons & Dragons 3.5

” Dungeons in Dragons ” različica 3.5 razširja klasično Igranje vlog igra s pravili sistema , ki omogoča povečanje znakov prilagajanja , da bi ustrezale igranje slog skupine. Ta razširitev opredelitve vsebuje pravila za ravnanje lycanthrope stisko . Lycanthropy jepogoj , da postanebili – bitje ,oseba, ki se spremeni v obrazcu za živali v času polne lune . S pravili, ki zajemajo ne le začetno preoblikovanje , temveč tudi posledice nadaljnjega lycanthropy ,3.5 izdaja igre omogoča lažje vključijo lycanthropy kot stalni del zgodbe , ki vpliva na vsak vidik character.Things boste potrebovali
20 – sided kocke
Proste Prikaži več navodil

1

znak prizadelo prekletstva lycanthropy z ustvarjanjem v igri razmere, v katerih selik ugriznil mojster ječo nadzorovanih non – predvajalnik značaj ali pošast , ki nosi stisko .
2

Run značaj kot običajno , ko pride dougriza do naslednje polne lune . Soznak prevzame obliko živali v času polne lune , natomojster ječo tečeigre prevzel ukrepov lik v času polne lune obdobju , ki teče značaj kot non- predvajalnik značaja z isto poravnavo in spretnosti, kot žival .

3

Igralec rolice 20 -stransko kocko z zahtevo voznega15 ali več, popravite s mravelj modrosti za prilagajanje , da se spomnimo postanežival . Če bo uspešen ,značaj izve za njegovo lycanthropy in se potrudi , če želimo, da poiščejo zdravilo. Če ne,lik nadaljuje , ne zaveda svojega obliki živali.
4

Dovoliigralcu, da ohranijo nadzor nad ukrepi, njegovega značaja v obliki živali, če se zaveda, da je lycanthropy . Narediteigralec rollbodo prihranili z uporabo 20 -stransko kocko z15 ali boljše zahtevajo spremenjen z odštevanjembo prihranilo modifikator in dodal, enega za vsako spremembo. Ni prihranite pomeni trajno spremembo pri poravnavi obrazca neživalskega lika v isti poravnavo kot obliki živali. To pomeni, damora igralec igrati dejanja njegovega značaja je po novi trasi .

Dodaj odgovor