Gummy Bear igre

Gummy medvedi – tiste sladke , pisane , – medved v obliki priboljški – bil ljubljen odrasle in otroke, za let. V krhek bonboni so na voljo v skoraj vseh sladkarije trgovino , in starši lahko cenili , da so brez maščob . Preden jih jesti , zaokrožiti prijatelji in igranje iger , usmerjenih na tem priljubljenem sladkarije. Paketi oddaje gumijaste medvedke za zmagovalce . Gummy Bear Candy Jar

Napolnite velik kozarec z gumijaste medvedke . Zapišite , koliko jih je in da to število na varnem mestu . Postavite kozarec , kjer lahko vsi igralci videli in imajo vsi ugibati , koliko gumijaste medvedov v kozarec . Igralci lahko napišejo ugibanja, ali jim povedati. Igralec, ki ugibanja najbliže pravilni znesek lahko domov odnesel kozarec gumijaste medvedke .

Umazane gumijaste medvedke

Mesto 10 gumijaste medvedke v več skodelic in jih pokrijemo s stepeno smetano . Imajo vsi igralci sedijo za mizo in postavite posodo pred vsakega igralca. Postavite papir ploščo zraven skledo posameznega igralca . Ko rečeš , ” Go “, so igralci morali dati svoje roke na hrbtu in našli gumijaste medvedke v skledo , ki uporabljajo samo usta . Jih mora dati vseh 10 gumijaste medvedke na tablici , nato pa jih jedo . Prvi igralec , da jedo vse 10 gumijaste medvedke zmaga igro .

Glasbeni Gummy Bears

tiskanje ali nakup slik gumijaste medvedov in jih postavite na tla v krogu . Eno manj lepljivega medveda na tla , kot ste igralce . Predvajanje glasbe in imajo igralci hodi okoli kroga . Ko seglasba ustavi , vsak igralec mora stati na lepljivo medveda . Igralec levo ne stoji na lepljivo medveda je iz igre . Odstranite gumijaste nosi sliko po vsakem krogu in vodi igro . Zadnji igralec , ki stoji na lepljivo medveda zmaga igro in velik paket gumijaste medvedke .
Gummy Bear Toss

Place 10 malih žlic na naključnih lokacijah na tleh in označite štartno linijo okoli 10 metrov . Prilagodite štartno linijo , odvisno od starosti igralcev . Napišite točko vrednosti za posamezne segmente s pisalom . Ogrožala manjše vrednosti točke za vedra bližje štartu in večje vrednosti točke na vedrih dlje . Dajte vsak igralec 10 gumijaste medvedke , da bi poskušali vržejo v vedrih . Voditi evidenco točk posameznega igralca . Igralec z največjim številom točk po 10 premetava zmaga igro .

Dodaj odgovor