Napotni Classic Detektivske Pravila igre

Prvotno je izumil leta 1944 , ki ga Anthony Pratt , preden se proda Parker Brothers leta 1949 , Clue jenamizna igra , kjer igralci poskušajo rešiti skrivnost v ozadju umora gospoda BODDY . Pa temeljijo na obliki, igralci premakniti z valjanjem kocko in rešiti zločin , ki ga sistematično preverjanje off možnih osumljencev , orožje, in prostore , dokler se ne rešiumor . Cilj igre

predmet Clue je bitiprvi igralec , da bi uspešno obtožbe pravilno sumljivega , morilsko orožje in umor lokaciji s preverjanjem off vse druge možnosti, prek proces izločanja .

PredGame

En igralec mora ločiti 21 kart v ustreznih kategorijah: sumijo, da z orožjem in sobe . Ena kartica mora biti napisano naključno iz vsakega oddelka in vstavimo v Confidential mapo ne da bi kdo (tudi igralca, ki omogoča izbiro ) videnje karte v vprašanju . Mapa se nato postavi v sredini plošče , nevidna , dokler ni narejenobtožba . Preostanek kartic se nato premeša in razdeli eno naenkrat do vsakega igralca. Nekateri igralci imajo lahko več kart kot drugi. Na nobenem mestu ne bi kdo videl kartice drugega igralca .
Prvi korak

prvi roll kocke gre avtomatsko na igralca, ki je obvladujoča Miss Scarlett . V primeru, da se nihče ni igral kot Miss Scarlett , prvi igralec levo od njenega mestu na krovu gre . To je tudismer zavoji iti poprvi igralec konča njegov /njen preobrat .
Making Pobuda

Ko jeigra kos v notranjosti prostora , igralec nadzorovanje , da znak ima možnost , da postane predlog . Predlog se zgodi, koigralec naredi ugibati o umoru z izbiro osumljenca , orožje in ne glede na prostor on /ona ima trenutno lika igre košček noter Ko je ta predlog, ki mora bitiosumljenec imenovan imetiustrezna Igra kos preselil v Prostor je bilo predlagano je bilo kaznivo dejanje storjeno v , skupaj z orožjem v vprašanju . Ko jepredlog, ki je do ostalih igralcev ovreči scenarij ( če je mogoče) , ki ga prikazuje igralcu kartico , ki dokazuje,teoretično zločin se ne bi zgodilo . Z uporabo kontrolnega seznama , ki postanejo ti predlogi , igralci lahko zmanjša prepad vsako kategorijo navzdol .
Making obtožba Na

Ko jepredvajalnik pripravljen poskusiti in zmagati igra , mora najprej počakati, ki je na vrsti , potem pa se lahko napove obtožbo . V nasprotju s pravili v komentar , lahkoigralec zapisali nobene sobe v igri , ali je igralčevo igro kos v njej ali ne. Ko jeobtožbe ,igralec pa je videti v zasebni Zaupni mapo preveriti . Čeobtožba je pravilna, so karte znotraj določene stranjo navzgor na krovu inigre je konec. Čeobtožba ni pravilen ,igralec vrne kartice v mapo in je iz igre , čeprav se lahko njegov del še vedno premakne za obtožbe in predloge. Poleg tega je še vedno mora pokazati kartice ovreči predloge in obtoževanja drugih igralcev .

Dodaj odgovor