Kako narediti po meri Skybox Textures z Source SDK

Source SDK jerazvojni komplet za igro , ki uporablja Source Engine . To vam omogoča ustvarjanje vsebine po meri za igre, kot so ” GMod “, ” Half Life 2 ” in ” Left 4 Dead 2 “. Hammer map orodje za urejanjeprihaja zapakiran z Source SDK in vam omogoča, da ustvarite nove zemljevide igrati naprej. Skybox jekarta funkcija, ki daje globino karto in jo naredi večji , ki ustvarja statično strukturo po zemljevidu , da ga nebo . Skybox teksture v Source SDK se lahko meri ustvarjena, da ustreza vašim potrebam . Navodila

1

Load para, programsko platformo , in kliknite na ” Orodja ” zanka .
2

Izberite ” Source SDK ” iz seznama orodij in odprto Hammer map editor . Začnite nov zemljevid ali naložite že obstoječega urediti.
3

Kliknite na “Tools” menu , izberite ” toolsskybox ” in izberite orodje krtačo za uporabo .

4

Pripravite slikovne datoteke s pomočjo orodja krtačo , da bo vaše meri teksture za Skybox . Vse slikovne datoteke morajo biti v isti resoluciji . Boste potrebovali šest teksturo datotekami ustvariti popolno Skybox .
5

Pretvarjanje slikovne datoteke na Valve Texture Format ( VTF ) s klikom na ” File” in “Uvoz “. Izberite teksture datoteke za nalaganje na svoj ​​zemljevid , in spremeniti njihovo obliko , da VTF .
6

Odprite mapo gradiva v datoteki Source SDK in odprite datoteko ” Skybox . ” Ustvarite materialov za nove teksture datoteke z dodajanjem naslednje vrstice :

TextureName

{

$ basetexture ”

$ hdrcompressedtexture ”

$ nofog 1

$ ignorez 1

}
7

Izberite ” Map “, ” Map Properties” in ” Skybox Texture ime.” Vtipkajte ime vašega Skybox teksturo.
8

Uporabi teksture po meri za Skybox , in shranite svoj ​​zemljevid .

Dodaj odgovor