Kako narediti D & D akcijo z dvema osebama

” Dungeons in Dragons ” je lahko eden od najbolj ustvarjalnih , domiselne in lepe igre za igranje . Vendar pa je lahko zabavno, težko doseči , če obstajata le dva igralca . V večini igranju vlog ,skupina štirih do šest oseb je pogosto najbolje, tako da lahko vsaka oseba, ki igrajo eno posebno naravo njegovo lastno ustvarjanje. Ti znaki potem kampanjo skupaj vodil skozi avanturo za eno igro mojstra . Na srečo, obstajajo različni načini za igranje uspešno ” Dungeons in Dragons ” Igra s samo dvema players.Things boste potrebovali
” Handbook igralcev ”
” Dungeon Master Vodnik ”
” Monstrous zbirki ”
Dice
Character sheet
Pencil

Prikaži več navodil
1

odločiti, kateri oseba, ki bo igral kot Dungeon Master in katera oseba boigralec . Oba ljudje bi morali biti odkrita drug z drugim o tem , koliko dela je on ali ona želi postaviti v igro , kerDungeon Master je odgovoren za ustvarjanje celotno kampanjo in teče celotno avanturo za drugega igralca . Oseba, ki uživa , je odgovorna , igranje različnih nonplayer znakov in pošasti , in jepripovedovalec , kot tudi z njihovo odgovornost načrtovanju avanturo mora bitiDungeon Master . Igralec, ki želi zapolniti čevlje en znak , da je on ali ona bo oblikovali v teku več dogodivščin se mora odločiti, da boigralec .
2

Zavihajte znak, uporabo kocke in navodili, ki v ” igralčevega priročnika ,” za igralca . Igralec inDungeon Master je treba razpravljati ozadje značaja ali njegov telesnih in duševnih lastnosti , in lika osebnosti . Stvari, kot so rasa , razred in atribut sposobnosti, je treba odločiti , kot dobro. Ko jelik ustvarjen , biDungeon Master začeli razmišljati o tem, kako on ali ona lahko uporabite znak igralca , kot je sredinski del kampanje .
3

načrtujte kampanjo uporabo ” Dungeon Magistrsko vodnik ” in” Monstrous zbirki . ” Dungeon Master mora ustvariti svet , s pomočjo ozadja, osebnost, in vlogo lik , ki ga igralec ustvarili. Dungeon Master je treba ustvariti več nonplayer znakov za igralca , da komunicirajo s ponudniki in morda celo pridružil igralec na njegovo ali njeno prizadevanje . Na ta način se različne spretnosti različnih razredov značaja bodo navzočiigralec izkoristiti na prizadevanjih . Glavna prednost igranje z le dvema ljudi je, da se lahkokampanja se vrtijo predvsem okoli značaja igralca.
4

igrajo avanturo . Ko se igra začne , lahkoDungeon Master odločijo za uporabo vnaprej načrtovanih solo avanture. Te je mogoče zlahka najti z iskanjem ” D & D solo avanture ” online. Nekateri so celo brezplačno na voljo za uporabo njihovih ustvarjalcev . Glavni Ključno je, da se prepričajte, da prilagodite avanturo v ozadje in osebnost igralca.
5

graditi na tej prvi avanturo. Ko jeigralec imel priložnost , da naj njegov ali njen značaj rastejo , se bokampanja začela , da se konkretizirajo . Z najemninigralec imeti svobodno voljo nad tem, kje je on ali ona odloči, da razišče in kdo je on ali ona komunicira z , boDungeon Master ima idejo nad tem, kaj vidike kampanje bodo morale v celoti razvili pri načrtovanju prihodnjih avanture biti . < Br >

Dodaj odgovor