Chess Igra informacije

Šah je ena najstarejših in najbolj spoštovanih iger na svetu . Obstaja kot čisto strategijo , ki se opira izključno na igralčevih pameti in sposobnosti za boj proti poteze svojega nasprotnika za dosego zmage . Strokovnjaki študirati v svojem življenju , da bi obvladali svoje zamotanost . Šah je bil v primerjavi z vsem, od klasičnega vojskovanja na spreminjajoče oblike umetnosti. Kot vse velike igre, njegovi koncepti so preprosta, vendar se lahko razširi na neskončno število možnosti . Board

šah je sestavljena iz kvadratne plošče , ki vsebuje 64 kvadratov različnih barvah , ki tvorijo osem vrstic osmih kvadratov. Vsak igralec ima 16 kosov. Začnejo se v dveh vrsticah , ki so najbližje njemu, ampak razširi počasi ven na ostalega sveta , kotigra napreduje . Cilj je , da zajame nasprotnikovega kralja , da ga postavite v Checkmate , kar pomeni, kralj se napadena in ne more pobegniti .
Pieces

Vsak igralec ima kralja in . kraljica , dva rooks , dva škofa , dva vitezi in osem kmetje

pawns so razporejeni po drugi vrsti od igralca in se običajno premakne le en prostor naprej na drugi strani ; Vendar pa se lahko giblje iz enega ali dveh prostori naprej na svoji prvi poti ali en prostor diagonalno pri zajemanju en kos .

Rooks so nameščeni na obeh končnih trgih v vrstici najbližji predvajalnika. Lahko premaknete poljubno število mest horizontalno in vertikalno.

Knights so postavljeni v dveh prostorih poleg rooks . Se lahko giblje dve polji vodoravno ali navpično in eno v drugo smer , ali en prostor vodoravno ali navpično in dve v nasprotni smeri . So samo koščki , ki lahko skoči čez drugimi kosi .

Škofje so postavljeni v dveh kvadratov poleg vitezov . Ti se lahko premika poljubno število prostorov diagonalno .

Matica nameščena v srednjem kvadratu prve vrste , ki jeenako barvo kot ona . Ona se lahko premika poljubno število prostorov horizontalno, vertikalno ali diagonalno .

King se nahaja v drugi srednji kvadrat prve vrste . On lahko premakne za eno mesto v katero koli smer .

Drugi Pravila

Čekmet doseže oni strani sveta, lahko postane vsak delpredvajalnik želje , razen kralja .

kralj lahko premakne dve mesti v levo ali desno , hkrati dajanje najbližjo trdnjavo na prostor na nasprotni strani od njega. To se imenuje rokada , in se lahko opravi le, če je ni kos premakniti, ne kosi so trenutno med njimi , in ne sovražnik kos mogel napasti nobenega prostora med njimi.

Čekmet napreduje dveh prostorov innasprotna Poroštvo bi ga lahko ujeli , če bi se preselil samo eden , ki jenasprotna kmet lahko storijo ( odstranitev drugega kmeta in se gibljejo v prostoru , da bi zasedeno , če bi se preselil samo en prostor ) . Poteza je znan kot en passant .
Nariše

Čeprav večina iger konča v Checkmate , obstaja nekaj drugih rezultatov . Zastoja (ali neodločeno ) se pojavi, ko – v gibanju posamičnega igralca – njegov kralj ni v šahu , ampak v posamezni poteza bi ga postavite v šahu . Žreb se lahko pojavi tudi , če enake kose zasedajo na istem mestu na krovu trikrat , če pa je ne figura premakne in ne kosi so bili ujeti za 50 ravnih potez.
Roki

Odvisno od narave šahovski tekmo , lahko igralci imajo nastavljeno časa , s katerim naj bi vsako potezo. Priložnostne igre le redko imeli roke in lahko traja mesece, da igrajo , kot posamezni igralci uporabljati ujemajoče plošče, ki študirajo za dolge ure , preden svojo potezo. Strokovne šahovske organizacije pogosto uporabljajo igre ure , da se omeji na čas med vsako potezo. Variante so znani kot hitrosti šahu omejiti čas med preseli v nekaj minutah ali manj.

Dodaj odgovor