Kako napisati Starcraft AI skripte

” StarCraft ” jev realnem času strategije računalniške igre z Blizzard Entertainment objavila . V ” Starcraft “igralec gradi in ukazi vojsko razdejati do svojih sovražnikov v futurističnem okolju. Poleg zelo konkurenčnem multiplayer vidik ,igra podpira enega igralca tekme proti računalniško nadzorovan vojske . Uporaba vgrajenega v urejevalnik zemljevidov , lahko igralci oblikovanje scenarijev meri za druge igralce za odpravo , vključno z ročno konfiguriranje obnašanje nasprotnika AI , da ustreza scenarij . Navodila
1 < p> Prenos in namestitev SCAIEdit 3.1 inurednik MPQ iz interneta . WinMPQ in MPQ Editor se uporablja za pregledovanje in urejanje arhivskih MPQ datoteke igre. SCAIEdit je” StarCraft ” AI prevajalnik potrebno napisati AI skriptne datoteke uvoziti
2 < p> Naredi varnostno kopijo ” StarCraft . ” : . Patch_rt.mpq ” v vašem imeniku Starcraftbackup zagotavlja, da vaš ” StarCraft ” install ni uničena , če se zmotite .
3 < p> Odprite MPQ urednik in obremenitev ” Patch_rt.mpq ” tvojega ” Starcraft ” imenik . Najdi in izpisek ” skripte \\ aiscript.bin ” na vašem računalniku .
4

Odpri SCAIEdit začeti pisati novo datoteko skripta . Vsaka vrstica scenarija ustreza , daAI morajo opraviti , take izdelavo zgradbe , nadgradnje , ustvarjajoče enote , napade in obrambo .
5 < p> Vnesite vrstico ” zgraditi povezavo 1 150 ” za odreditev AI zgraditi Nexus , najbolj osnovno zgradbo Protoss . Če želite ustvariti Terran ali Zerg AI skript , preprosto spremenite ime stavbe .število “150” se nanaša na prednostno ukaza , figure, ki se giblje od 0 do 150.
6

Enter linijo ” wait_build 1 nexus ” odredi AI ustavi počne ničesar, doklerNexus je končana . Vrstica ” zgraditi 4 sonde 150 “, potem pa naroči AI zgraditi še štiri Probes kakor hitro je mogoče . Dodate lahko več vrstic stavbi toliko sond čutite potrebe računalnika . Za prihodnje enot in stavb , lahko odredi AI nadaljeval, ko sestavba ali enota začela , in ne čakajo , da se konča z ukazom ” wait_buildstart ” namesto ” wait_build ” . Uporabite lahko tudi nižje prednostne vrednosti rednih enot in stavb in shranite “150” vrednosti za ključne stvari, kot Nexus in sonde .
7 < p> Vnesite vrstico ” vlak 1 Fanatik ” za proizvodnjo enote . ” Vlak ” ukaz nanaša na napad enot inAI bodo izkoristili vse svoje stavbe za usposabljanje teh enot . Prepričajte se, da odredi AI zgraditi dovolj stavb za podporo velikosti vojske , ki jo nameravate za to, da vlak
8

S to zaporedje ukazov , da sproži napad . ” Attack_add 6 Fanatik “, ” attack_prepare «,» attack_do “in” attack_clear ” . Ti ukazi najprej dodati fanatiki , da v skupino napad , nato pa naročite skupino napad zbrati na enem mestu, kot tudi v napadu . Zadnji ukaz zaključi napad , konapadajo skupina je mrtev . Lahko naročite AI v nedogled ponavljati zaporedje napad z izjavo GOTO . Če želite to narediti , postavite GOTO oznake , kot so ” : repeatrush ” pred vašim napad ukazov in ” goto repeatrush ” po . AI bo zankanapad znova in znova . Prepričajte se, da se nalog za usposabljanje več enot v napad zanke .
9 < p> Izberite svoj ​​scenarij v SCAIEdit , ko ste končali . Datoteko poimenujte ” Protoss Expansion meri Level.asc3 ” in se ” Protoss ” z dirko , ki jo uporabljate . Kupi 10

Open ” aiscript.bin ” v SCAIEdit . Poiščite in odstranite ” Protoss razširitvene meri raven” in jo nadomestiti s svojim uporabnikom prilagojene datoteke. Zbere in zaprite datoteko .
11 < ​​p> Open ” Patch_rt.mpq ” v vašem MPQ urednik in najti ” skripti \\ aiscript.bin ” še enkrat . Odstranite jo in jo nadomestiti s svojim uredil ” aiscript.bin ” datoteko . Poskrbite, da boste dodali ” scenarij \\” pot , da se ujemajo staro datoteko . Kupi 12

Run ” StarCraft ” in poskusite igranje zemljevid , ki uporablja ” Protoss razširitvene Custom Level “, kot svoj ​​primarni AI. Vaš meri AI skripta bi morala začeti veljati .

Dodaj odgovor