Pravila za kitajske Jump Rope igre

Kitajščina kolebnica jeigra, ki jo otroci na igriščih in v telovadnici razredov , ki testira njihovo koordinacijo, ravnotežje in spomin užival . Kolebnica jezanka tkanino pokrita elastično , približno 1/2 palca v premeru innekaj metrov dolgo . To je razpeta med dva igralca , medtem kotretjina ( ali več), igralec izmenično skakanje na ali okoli raztegnjene vrvi . Setup

Dva igralca stojijo nekaj metrov narazen , obrnjena drug proti drugemu . Skok vrv z zanko okrog gležnjev vsakega igralca in cvrsto napeta ustvariti pravokotnik , približno 12 cm široko , med igralci noge. Tretji igralec stoji ob strani čakajo, da začnejo skakati .
Igra

Tretji igralec mora zdaj skočil v razporeditvi , ven in na vrvi , medtem ko so petje gibanja , kot je ona gre . Gibi morajo zgoditi v določenem zaporedju in nog morajo biti natančni , da se premaknete na naslednjo stopnjo . Vsako zaporedje gibov povečanja dolžine in zahtevnosti kot igra napreduje
Gibanje

Gibi so naslednji : . In ( skok z obema nogama v med dve vrvi ) , out ( skok z obema nogama nazaj na eni strani vrvi ) , On ( skok z obema nogama in zemljišč eno nogo na vsakega od vzporednih vrvi ) , Side out ( skok z obema nogama v dveh vrvi na nasprotni strani , obračun vse vrvi ) , Saddle izhod ( skok in razširila noge do noge so zunaj vrvi , vendar na nasprotnih straneh ) , ob bok ( skok z obema nogama tako, da je samo eden od vzporednih vrvi med nogami , nato pa hitro skoči in položite obe nogi na nasprotnih straneh drugih vrvi ).
Sequence

Otroci lahko izdelajo sami sekvenc in igrajo po lastnimi pravili , ki ustvarja bolj zahtevnih sekvenc , saj gredo , ampakskupna izhodiščna zaporedje : In, Out , z ramo ob rami , ,, v , Out
Miss
< . p>gospodična se zgodi, čeigralec ne bi dobili nogo na obeh vrvi med”on” skok , ali kako drugače flubs skok , ki ga ne izpolni pravilno ( skakanje obe nogi na strani, ko bi jih bilo treba čezconskih , na primer) , ali čeigralec opravlja premike iz pravilnem vrstnem redu vdogovorjenih zaporedju . To je, če jedober spomin , potrebne za napredovanje na višji ravni. A rezultati zamuditi na izgubljeno in spetnaslednji igralec v vrsti pride na skok.
Večje težave

igra postane bolj zahtevna , ko so razlike doda kot dvig vrv višje telesa do kolen , teleta , stegna celo pasu . Druga možnost je, da zankovrvi okoli samo en gleženj vsakega , ki ima igralca , s čimer se ustvarja zelo majhno pravokotno območje , v katerega je trebatretji igralec skok.
Tretja zahtevno potezo se je Iskrižan skok , ko moraskakalec kavelj notranjosti stopala na zunanjo stran vsake vrvi in ga potegnite čez nasprotni vrvi ustvariti X , nato pa skoči vnaprej določeno število krat prečkajo in uncrossing noge ne ​​da bi izgubili vrv , in na koncu skok jasno od obeh vrvi in iz pravokotnika .

Dodaj odgovor