3D grafika za igre

Država videoiger v začetku 21. stoletja zelo razlikuje od korenin industrije v 1970 in 1980 . Leto 1990 je doživela spremembo v načinu video igre so bile ustvarjene in izkušnjami . Temeljni premik je prišel v obliki grafike. Kot uporabniki zahtevali več realizma , razvijalci začeli premika meje , ki temeljijo na Sprite dvodimenzionalne grafike, ki je dokončno umaknilo izvoru in razvoju tridimenzionalne grafike v letih 1990 . Virtua Fighter

začetku leta 1990 so prevladovala ” Street Fighter ” in ” Mortal Kombat ” boj igricami . ” Street Fighter ” uporablja sprites za svoje znake , medtem ko ” Mortal Kombat ” povečan realizem svojih borcev z uporabo digitaliziranih grafike , ki temelji na dejanskih borcev . Sega je leta 1993 izdal svoj prelomni borec “, Virtua Fighter “, na svojem Model 1 arkadna ladji , ki je bila zasnovana za večrobega upodabljanje . Igra uporablja poligonalno modelov , ki dokazujejo , da dodate raven realizma prej unattained . Medtem ko so modeli pojavljajo nepopolne po današnjih standardih , modeli znakov ” Virtua Fighter je ” dodana plast globine modela, ki dvodimenzionalne sprites niso bile kos . Uspeh te igre v salonih so spodbudile številne tekmece , vključno z ” Tekken “, in navdih Sego preusmeriti svojo pozornost skoraj izključno tridimenzionalnih modelov v svojih arkadnih ponudbo.
16 – bitni Poskusi

Sega je ” Virtua Fighter ” in ” Virtua racer ” in Namco je ” Tekken ” in ” Ridge racer ” so izdelovali lastniki arkadne po vsem svetu srečen , ne pa ” naslednje generacije ” igralne konzole še ni bila zunaj . V letu 1994 je biloSega Genesis in Super Nintendo nameščen v več deset milijonov domov , in razvijalci želeli nadgraditi te sisteme s svojimi mejami . Ta 16-bitni sistemi so bili razviti s dvodimenzionalnih ki temeljijo Sprite iger v mislih in niso bili sposobni zapletenih postopkov , ki so potrebni , da postane poligonalno modelov v realnem času. Nintendo in Sega vsak razvili poseben čip, Super FX in Virtua procesor oz . Ti čipi so vgrajeni v igri sami vložek in povečala stroške iger, ki so na motorni pogon . Nintendo ” Starfox ” in ” Dirt Trax ” izrazit poligonalno grafiko , vendar grofje poligon so bile nizke , kot se je zgodilo v pristanišču Sega je z ” Virtua Racing ” v Genezi .
Pre- opravljene Alternative

Nintendo je našel način , da dodate tridimenzionalni videz s svojimi igrami kljub omejenim procesorske moči za njo je Super Nintendo konzola . Vnaprej opravljene grafika ” Donkey Kong Country” in ” morilec instinkt ” pokaže več globine od tradicionalnih , ki temelji na sprite igre, vendar ni zahteval dodaten grafični čip v igralne konzole. To je bilo zato, ker modeli niso izdana v realnem času, vendar so bile predhodno opravljene. Slaba stran tega pristopa je, da ne omogočajo znakov , da resnično premikanje v treh dimenzijah , temveč zgolj doda grafično nadgradnjo na dvodimenzionalni iger na srečo. Sega izvajajo tudi to tehnologijo, ” Vectorman ” za Genesis konzoli.
32- Bit Era

Leta 1995 ,Sega Saturn in Sony PlayStation hit tržišče v Združene države Amerike . Te konzole so bile razvite s tridimenzionalno igranje v mislih, in vsak je sposoben obdelatinekaj sto tisoč poligonov na sekundo. Posvečena 3 -D iger na srečo in z več procesorske moči , kot so konzole generacije 16-bitno , te konzole uvedla novo obdobje domov igralnih konzol . ” Virtua Fighter “, ” Tekken ” in ” Ridge Racer ” franšize je bilo vse pripeljal na trg doma konzolo in so bili skoraj popolne pretvorbe iz njihovih arkadnih kolegi. Gamers so sedaj sposobni doživeti globine tretjo dimenzijo in poligonskih likov iz udobja svojega dnevno sobo .

Dodaj odgovor