Nekovinskih Metal Painting Technique

Non -metallic metal ali NMM slika jetehnika, pri kateri barve simulira kovinsko videz brez uporabe odbojno kovinsko barvo . Postopek se uporablja predvsem za barvanje oklepa in orožja na majhnih tridimenzionalnih figur , temveč je mogoče uporabiti na dvodimenzionalnih kosov. S previdnim mešanjem in razumevanje s poudarkom virov , hobi ustvariti umetno kovinska zgleda z nekovinsko kovinsko tehniko . Chrome

Študij krom na prostem, je morda najlažji način, da razumejo odsevne kovine . Sky – zemlja učinekkaže na obzorju med nebom in zemljo . Sky- zemlja tehnika se uporablja za barvanje visoko odsevni kovinski , kot so krom . Blue se uporablja za nebo in rjava za tla. Seveda se lahkospreminjajo barvo, odvisno od barve podlagi, kot sta zelena za trav ali temno modre ali črne za nočno nebo . Horizon sledi ukrivljenosti kovinsko površino . Umestitev vrhunec je odvisna od položaja vira svetlobe .

Gold

Poudarki in sence so večplastna ustvariti kovinsko zlato učinek.

Z barvanjem poglobljenih območjih s temno rjave barve , so ustvarjene sence in dimenzije . Plasti temno rumene gorčice posvetlitev kos za dosego zlate barve . Dodajo poudarja , najprej s svetlo rumeno, nato pa s čisto belo , da predstavlja Gold je odsevni premoženje.
Silver in jeklo

Silver in jekla so bolj dolgočasen kot krom ali zlato . Orožje in oklep iz jekla se razseka , opraskan ali so močno omajale . Poliranega jekla zahteva podplašč srednje jasnega najtemnejših območjih . Za grayer jekla , se uporabljamodro- črno podlanka . Bel odtenek s pridihom modre je liberalno uporabljati s suho krtačo za ustvarjanje brušena kovinski videz. Plasti je treba posušiti med vsako aplikacijo . Ščetkanje belo nad modrim odtenkom gradi vrhunce kovine .
Rust

Aged , z vremenom pretepli ali obrabljene kovinske teksture so mednajtežje render . Zaradi zmanjšano odbojnost , da se difficultly pronicljiv kovine . Rje učinek dosežemo z stippling tehniko . Dabbing zelo tanko mešanico prosojnega rdečkasto -rjave barve neposredno na končnem nekovinsko naslikal območju simulira rje . Z uporabo več barv v poglobljenih območjih, so ustvarili temne sence .

Dodaj odgovor