Kako zgraditi Čarovnik značaja za tretje edicije Dungeons in Dragons

Wizards so najbolj vsestranskih znaki v Dungeons in Dragons igro , in ko so začeli precej slabo , lahko potencialno postanenajmočnejši razred na voljo v igri . Pri ustvarjanju novega čarovnika značaj , skrbno preuči pot , ki jo želite , da sprejme med potekom campaign.Things boste potrebovali
priročnika Player
Dice
knjiga
Pencil

Pokaži več navodil
1

vizualizirati koncept za vaše čarovnika značaja . Ali ste bolj zainteresirani za gradnjo mlado , neokusen in Zmagovit čarovnika , ki flings fireballs in strele , ali mordaznanstveni stari modrec bolj primerna za divining prihodnosti in ugotavljanje čarobne predmete ?
2

posvetujte s svojim Dungeon Master , da vidim, če on ali ona ima posebne hišna pravila ali omejitve, ki jih morajo voditi v mislih pri ustvarjanju svoj ​​značaj .
3

Roll šest osnovnih statističnih podatkov vašega novega čarovnika . Vaš Dungeon Master ima lahko tudi posebna pravila o tem, kako roll te statistike , zato se prepričajte , da vnaprej vprašati . – Urok litje sposobnost čarovnik je vezana na njegovo obveščevalnih točk , tako da postavite svojo najvišjo roll v tem stat najprej , potem pa razmisli koncept za lik , ko ste dajanje preostalih pet točk. Če želite multi- razred kot borec , boste morda želeli , da bi dosegli visok rezultat v moči . Če je vaš koncept je za vodjo stranke s hitro wit in sly jezika , se lahko vaši višje rolls biti v boljšem položaju v karizmo ali modrostni statistiki .
4

upoštevati nobenih rasnih prilagoditve Statistika , ki potrebujejo je treba izvesti. Pol – ORC je ponavadislaba izbira za čarovnika , saj vse polovice Orke odštejemo dve točki iz svojih obveščevalnih točk – čeprav je to mogoče izravnati z nenavadno visokim roll ali z upoštevanjem dodatne točke, ki jih lahko dodate statistika za vsaka štiri ravneh dobičkov znakov .
5

Odločite se, če bo vaš novi čarovnik bitisplošno črkovanja kolesa alispecialist . Čarovnik se lahko odločijo, da se specializirajo za eno posebno šolo magije , medtem ko se odrekel možnost za uroke iz druge šole. Razmislite to možnost zelo previdno. Čeprav se morda zdi kot dobra ideja , da pridobijo dodatne navajanjem uroke , ki obravnavajo velike količine škode , lahkokorak nazaj , da ne more oddanih conjuration uroke postalaresna ovira v času kampanje .
6

Razmislite pridobivanjepozna vaše čarovnika. Pridobitvi živali poznajo daje veliko koristi , vendar so možne posledice lahko katastrofalne . Znano je dobra za ogled iz lokacij , kjer se lahkočarovnik sam ne bi mogel iti , ali dali na dotik z napadi napade v imenu čarovnika . Ampak, če je trebapoznati ubit , bočarovnik trajno izgubili izkušnje točk in ne bi mogla pridobitinovo seznanjeni za celo leto . Različne živali povzročijo različne koristi za čarovnika . Žaba seznanjeni daje čarovnika za dodatni dve točk ustave , medtem kosova izboljšuje sposobnost čarovniku za skulk okrog v tajnosti z dvigom ” premakniti ” tiho znanje .
7

Izberite spretnosti in podvigi za čarovnik , ki so primerne za nič na svetu kampanje in da fit s svojim konceptom znakov. Pick znanja in spretnosti spellcraft za lik , ki se bo dobro brati in sposobna , da se spomni pomembnih dejstev ravno ob pravem času. Spretnosti , kot so premikanje tiho ali skrivanje bi bilo bolj primerno za zahrbten , hudomušne čarovnika . Čarovnik , ki ima fizične sposobnosti , kot tudi knjige pameti bi izbral trdnosti temelji veščine , kot so plezanje , plavanje ali jahanje .
8

Izberite začetkom uroke , da bi opisal v čarovnika urok knjigo. Čarovnik je največja prednost je njegova vsestranskost urok litje , tako da izberejo različne uroke , ki se lahko uporabljajo v različnih situacijah . Urok ” magic missile ” je super za sovražno srečanje s skupino ogre, vendar ne pomaga sploh v pomoč stranki pri prečkanju širok prepad , ko je bil uničenmost čez njo .
9

Dodaj zaključna dotakne , da bi izpopolnili svoje čarovnika z izbiro njeno poravnavo, pokrovitelj božanstvo in osebnost . Tako kot vsak drug znak ,čarovnik je bolj verjetno, da bodo sebični in zlo , kot častno in odgovorno . Dodaj quirks ali pomanjkljivosti na znak, da jo loči od drugih , kot so jecljanje ,problem z igrami na srečo ali potrebe vožnje za pomoč ljudem v stiski , tudi če bi to lahko bilo nevarno.

Dodaj odgovor