Math triki in igre

poučevanje otrok math triki in jim pomaga nekako skozi kompleksnost problemov je enostavno narediti z krovu , kartice in spletne igre . Izobraževalne in zabavne igre so na voljo in zajemajo osnovne enačenju kot so seštevanje, odštevanje , množenje in deljenje , kakor tudi bolj kompleksne pojme , kot so frakcije , geometrije in algebre . Imejte učenje zabavno z različnimi math čarobne trike , kot dobro. Jahanje Word Problem vlak v zgodovini

Riding Word Problem vlak v zgodovini je namenjeno starosti od 8 do 12 let, in je primeren za dve do štiri igralce . Otroci uživajo potuje po igralni plošči , ki se gibljejo v in iz različnih področij , spoznavanje zgodovine in reševanje pet različnih vrst problemov math besedil. Uporablja Posamični in večkratni stopnice in ocenjevanja težav . Igralci obisk starodavne piramide v Gizi , bitk Napoleona in Kitajskega zidu in se naučijo pomembnih zgodovinskih dejstev ob obisku . Igralne kartice ponujajo informacije v svetovni zgodovini in geografiji . Vključene so tudi dodatne igre , zgodbe in aktivnosti . Boditeprva oseba , da bi bilo okoli sveta in se poteguj za igro .
Iskanje Nekdo Age

Najti nekoga Starost jezabavna številka trik za starosti 10 in starejši . To traja dva človeka potegniti ta trik off – tisto , ki zagotavlja odgovor in voljan udeleženec . Za začetek ,Prevarant zahteva od svojega partnerja , da pomnožimo prvo številko svoje starosti s pet. Next , povej mu dodati tri in nato podvojil ta znesek . Nazadnje imajoplay- vzdolž osebi dodati cifro njegove starosti na sliki in nato razkril njegov odgovor . Odbije šest in boste lahko razkrije vaše voljan udeleženec na starost.
Sum Swamp

Sum Swamp Igra je namenjena za starejše od 5 do 7 in primeren za dva do štiri igralce . Otroci potovanje okoli sveta potuje v in iz močvirja in reševanje matematičnih enačb . Seštevanje in odštevanje sta obe možnosti . Igralci roll tri kocke na vsakem koraku . Dva kocke imajo številke in deluje kot virov za enačbe. Tretje kocke ponaša bodisi plusa ali minusa , obveščanje učenca , katerega tip računalništva se je zahteval, da se zaključi. Crocodile Short Cut in neskončne zanke sta dva posebna območja , ki ponujajo zahtevne prostore . Bližnjica , izravnava ali kvote in registrskih prostori so vsi , ki se uporablja . Prvi igralec, ki doseže ciljno prostor , jezmagovalec .

Dodaj odgovor