Vaje za Dice lažnivec je

Liars Dice jeigra , ki jo lahko igrata dva ali več igralcev in je ni težko naučiti . To se lahko igra za zabavo , za denar ali katero koli drugo vrsto stave so igralci prišli do pred začetkom . Lahko kupite posebni lažnivci kocke niz , vendar vam ni treba nič več kot skodelice in dice.Things kar potrebujete
1 skodelico na igralca
5 kocke na igralca
Prikaži več navodil
1

Roll kocke , da vidite , kateri igralec bo prvi . Vsak igralec vrže eno kocko . Igralec z najvišjo roll gre najprej . Če je več kot ena oseba, vrže najvišjo številko , vsaka re – roll , dokler ima ena osebanajvišja . Ta oseba bo prvi .
2 < p> pretresite vaš osebni skodelico , ki vsebuje vaše kocke , ki ga pokriva z roko , da preprečite razlivanje ven. Vsakdo počne , glede na katerega je na vrsti . Postavite skodelico na glavo na mizi , še vedno prekriva kocko in jo ponovno pretresite .
3 < p> Dvignite skodelico rahlo , tako da lahko vidite kocko notri, ampak nihče drug ne more . Postavite skodelico nazaj čez kocke . Za to tutorski , Predvidevam, da ste prvi odcep
4

Klici iz dveh številk . ; to je vaš ugibati , koliko kocke (na podlagi vseh pokalov ) imajo določeno število prikazovanja . Na primer , morate poklicati tri 4s . Zahtevate , da so med vsemi igralci vsaj tri kocke , ki so prišli na 4. (prva številka, ki jo imenujemo , ještevilo kock ,druga številka jeime . )
5

Nadaljuj igro za mizo , vsak igralec, poimenovanem večje število kock od prejšnjega igralca. Na primer, če si klical tri 4s , mora bitiprva številkanaslednji igralec kliče biti višja , kot je štiri 2s . Upoštevajte, da lahko( druga ) številka poimenovanje spremeniti .
6

Nadaljuj igra za mizo . Vsak igralec, ki se lahko izpodbija zahtevek , če verjame , da ni res . Igralec lahko to naredite kadar koli , vendar ponavadi to počne , ko je več igralcev se je pritožil .
7 < p> Obrnite košaric do razkrivajo kocke , ko jezahtevek izpodbijala . Če jetrditev pravilna,igralec, ki je podal zahtevek zmaga krog. Četrditev je laž ,izzivalec zmaga krog. Upoštevajte, da 1s so , ko so kocke obrnil divji in je lahko katero koli ime . Torej, če imate 2 štiric in niti enega , za 3 štirice trdijo, je pravilna .
8 < p> Nadaljujte, dokler ni dosežendoločen konec . Značilno je, daigra traja , doklerigralec izgubi dva kroga , ampak na kocki je lahko karkoli . To je vse odvisno od pogojev igralci , določenimi pred tekmo .

Dodaj odgovor